Chapter 25 - "Bye For This Time"

Nu låg vi bådda på golvet i mitt musik rum och skrattade




"Jag måste åka nu" Justin när vi hade skrattat klart.
"Okej" mumlade jag med en ledsen röst
"Shawty we will make it I promise" sa han och smekte min kind med sin hand


"I know"

"Jag vet" sa jag och log stort

"Jag älskar dig" sa han när vi var utanför hans bil. Varje gång han sa det ordet hände nått konstigt inom mig, ett bra konstig sak.
"Jag älskar dig också" sa jag och pressade mina läppar mot hans. Han kysste mig med en sånn panssion så att jag nästan inte kunde andas men det gjorde inget. om jag skulle dö någon i livet så kunde jag dör sähär, en passionerad kyss av den killen jag älskar av hela mitt hjärta. Jag avslutade kyssen och kollade i hans bruna vackra ögon. Vi stog där och kollade i varandras ögon i säkert 5 minuter.

"Du måste åka nu" mumlade jag mot hans läppar
"Jag vet" mumlade han tillbaka mot mina läppar.
Justin gav mig en till kyss och satte sig i bilen och körde iväg. Precis när jag skulle stänga dörren så såg jag en svart Range Rover på min gård.
"Justin?" sa jag chockat "Vad gör du här?" och gick emot honom
"En till kyss" sa han och puttade med läpparna. Jag skrattade åt honom men sen så pressade jag mina läppar mot hans. Jag la mina händer i hans hår och vi stog där och kysstes. Jag ville att denna kyss aldrig skulle tas slut men det gjorde den.
"Hej då" sa han när jag avlsutade kyssen
"Hej då" sa jag och Justin släppte mina händer.



När Justin satte sig i bilen så gav jag honom en slängkyss och han skrattade och gav mig en slängkyss och åkte iväg.

"Ska vi hitta på nånging?" så löd smset jag fick av Linus killen som sparkade in en boll till min balkong.
"Kan vi väll:) Vart ska vi träffas?"
"Jag är hos dig om 10 minuter"
"Great"



Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: