Chapter 38 - "The New Dance Teacher Is Hot"

"Nej ni har tur att en rikitg stor artist vill komma och undervisa er" sa Maria och log
Precis då öppnades dörren och in kom ingen mindre Justin, Justin Bieber Jag kollade chockade på honom och han mötte min blick, medans han log.
"Så alla ställ er upp i en rad, så kan vi börja" sa han och alla gjorde som han sa. Medans Justin visade andra i gruppen hur man skulle göra ett danssteg satte jag mig ner i ett hörn på golvet för att dricka vatten.
"Lätt lärd?" frågade Justin och satte sig bredvid mig
"Det verkar som det" sa jag och skruva ner locket på vattenflaskan
"Kom upp nu, för nu ska vi gå igenom hela dansen" sa han och sträckte sin hand mot mig och jag tog tag i den

*

"Bli inte orolig nu men din pokjvän är snygg" utbrast Summer efter danslektionen


"Haha and you´re crazy"

"Haha och du är knäpp" skrattade jag och kastade väskan på sängen
"Jag vet" sa hon nonchalant "Jag går och duscahar" sa hon och gick in i badrummet
Medans hon duschade så tog jag fram kläderna jag skulle ha på mig för att vi skulle på lunch senare. fter att ha gjort det så ringde jag Gabriella.
"Alicia" skrek hon så fort bara en signal gick
"Gabbster" skrek jag tillbaka "Vad gör du eller ni?"
"Inget speciellt för vädret suger här uppe i Sverige" 
"Haha, här är det jätte varm" skrattade jag "När kommer ni hit?"
"Om några veckor" suckade hon "Jag saknar dig" mumlade hon
"Jag saknar er också, men vi träffas ju snart" log jag

*

"Jag hatar henne" mumlade jag när vi satte oss vid ett bord på lunchen
"Det är du inte ensam om" mumlade Summer och kollade på Brooke
"Hej" sa en röst och jag kollade upp där stog Justin
"Hej" sa jag och log
"Kan jag sätta mig här?" frågade han och satte sig
"Well du har redan gjort det" skrattade jag och kollade bakåt, där möttes jag av hårda, kalla och blåa ögon japp det är Brooke jag prattar om. Hennes hårda ögon gav mig bara rysningar så jag kollade framåt igen och möttes av snälla, hasselbruna ögon som tillhär världens finaste kille, Justin.
"Alicia" sa Justin och tog tag i min arm när jag var påväg upp "Kan vi prata lite?" frågade han
"Vi syns senare Alicia" skrek Summer och lämnade matsalen

*

"Så vad vill du prata om?" frågade jag och han tog tag i min hand


"Nothing special"

"Inget speciellt" sa han och rykte axlarna "Vill bara vara med min flickvän själv ett tag" sa han och jag log
"Nej nu orkar jag inte mer" sa han
"Vad menar du?" frågade jag och rynkade ögonbrynen
"Det här" innan jag ens hann tänka så kände jag hans läppar mot mina.


 


Postat av: Lina

Jätte bra!!

2011-09-30 @ 15:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: