Chapter 33 - "Bungyjump"

"Jag har gjort din favorit frukost" sa han och log
"Hur visste du att nutella är min favorit frukost?" frågad ejag och satte mig på stolen
"Jag har mina kontakter" sa han och blinkade med ena ögat


Dagarna spenderade jag och Justin med att gå runt i LA och kolla på olika platser.
"Hahaha" sa jag medans Justin torkade glassen han hade fått i ansiktet av mig
"Du kommer att betala för det där" sa han och skrattade hånfullt
"Nej Justin serriöst" sa jag och viftade med händerna medans Justin kom emot mig



Han bärde upp mig och snurrade runt mig medans jag skrattade.

"Så vad vill du göra nu?" frågade Justin medans vi gick hand i hand
"Ingen anning det är du som är reseguiden" sa jag och log
Han sa ingenting utan man såg att han tänkte på nånting "Gillar du höjder?" frågade han
"Jag älskar det"
"Bra då vet jag vad vi ska göra"

"Gud vad kul det ska bli" sa jag medans Justin hjälpte mig med att ta på mig säkerhets kläderna
Justin hade nämligen tagit mig till ett ställe där vi skulle hoppa bungyjump

"1, 2, 3" sa mannen som jobbade där och bang så kastade dom ner mig och Justin

"Det där var as kul" sa jag och log mot Justin
"Håller med dig" sa han och tog tag i min hand


"Justin paparazzis"

"Justin paparazzis" sa jag och pekade mot några människor som tog bilder på oss
"Kom" sa han och släppte min hand antigen för att paparazzisarna inte skulle märka att det var nånting mellan oss.

"Jag går upp och byter om" sa jag när vi klev in genom dörren efter att jag och Justin hade kommit hem till Justin
"Du är väll inte arg?" frågade Justin
"Varför skulle jag vara det?" frågade jag och rynkade på mina ögonbryn
"För att vi hade paparazzis efter oss och det kanske störd"
"Ja det störde mig men jag är ju med dig så vem bryr sig?" sa jag och rykte med mina axlar
Justins ansikte gick från bekymrad till ett stort leende. Han kysste mig och jag gick upp till hans rum för att byta om.

"Så din sista dag här i det här huset" sa Justin när jag hade kommit ner med ett par mjukis byxor och ett lila linne
"Mm" sa jag och satte mig bredvid honom i soffan
"Jag tror faktiskt att du kommer att vinna den där tävlingen" sa han och smekte min kind med sin tumme
"Jag vet inte"
"Så ska vi kolla på film?" frågade Justin
"Sure" sa jag och log "Vilka filmer har du?"
"Kolla i hylan där medans jag går och hämtar snacks till filmen" sa han och reste sig upp
Jag gick emot hylan och tog fram Paranormal activity

"Den var inte ens läskig" sa jag när filmen var slut och kollade på Justin som var skräckslagen "Blev du rädd?" frågade jag och kollade på Justin
"Lite" sa han och log "Vi går och lägger oss" sa han och tog tag i min hand och jag följde med honom.



Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: