Chapter 57 - "Tell Me Later"

Jag log en sista gång och gick sen in till biosalongen.


"Jag är så trött" sa Summer och kastade sig på sin säng när vi kom hem från bion. Jag skrattade åt henne och gick in till bdrummet för att byta om och för att ta bort mitt smink.
"God natt" sa jag
"God natt" sa Summer och några sekunder senare hörde jag hur hon andades tungt jag antar att hon sov. Jag försökte sova men det var svårt, riktigt svårt. Vad jag än gjorde så påminde det mig om Justin. Jag ställde mig upp och tog på mig en kofta, sen så gick jag ut för att ta friskluft. När jag var nära en bänk så hörde jag snyftningar bakom mig. Jag kollade bak och såg någons rygg. Jag kollade närmre och såg att det var en kille. När jag fattade vem det var så gick jag sakta bakåt men råkade gå på en kvist så det hörde ett ljud. Justin kollade bakåt och kollade chockat på mig. Han torkade bort sina tårar och sprang till mig. Jag försökte röra på mig men det hände ingenting.



Jag vet inte hur men jag hade stelnat till.
"Alicia vad gör du här?" frågade Justin och snyftade till
"Kunde inte sova" sa jag och rykte på axlarna "Vad gör du här?" frågade jag och Justin kollade ner
"Inget speciellt" sa han och kollade upp igen
"Okej" sa jag och vände håll för att gå tillbaka till mitt rum
"Vart ska du?" frågade Justin och tog tag i min arm
"Tillbaka till rummet" sa jag
"Kan du inte stanna här?" frågade han och jag suckade
"Varför skulle jag?" frågade jag
"För jag behöver dig" sa han och kollade smärtsamt på mig
"Justin, varje gång jag ser dig så river du upp gamla sår, jag kan inte stanna kvar och låtsas som ingenting har hänt" sa jag och Justin släppte min arm
"Vet du hur mycket jag ångrar det?" frågade han och jag skrattade - glädjelöst - .
"Men det är försent Justin, finalen är om 2 dagar" sa jag och tog ett djupt andetag "Och du åker på turneé och jag hem, jag antar att en tonårskärlek tar slut lika snabbt som lågan i elden" sa jag och gick i från honom.

*

"Rise and Shine" sa Summer och drog av mig mitt täcke, som jag snabbt tog tillbaka
"Vi börjar om en halv timme, så du måste skynda dig" sa han och jag gick upp för att duscha
En halv timme senare så hade vi dansträning med jag ingen mindra Justin Bieber. Jag såg att Brooke försökte få kontakt med honom men han ignonerade henne så mycket som möjligt, vilket var riktigt kul att kolla på.
"Går det bra?" frågade Justin mig under dansträningen


"Yes"

"Ja" sa jag och log stort
Justin log tillbaka och gick vidare för att hjälpa en annan tjej.
"Okej, vad var det där?" frågade Summer såfort Justin gick
"Vad menar du?" frågade jag och rynkade på ögonbrynen
"Låtsas som att du inte vet" sa hon och log "Okej, okej berätta till mig senare" sa hon och gjorde en gäst med händerna. Jag skrattade åt henne och fortsatte med dansen.


Postat av: Cherry

Så bra :D ♥♥

2011-11-27 @ 02:18:06
Postat av: Moa

Grymt bra! Du är hur duktig som helst :)

2011-11-27 @ 11:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: