Chapter 51 - "Best Friends"

"Jag vet" sa han och skrattade "Men jag måste gå nu" sa han och pussade mig på kinden.
"Okej, syns senare" sa jag och log


"När kommer dina vänner?" frågade Summer när vi satt vid ett bord och åt våran lunch
"Om 3 timmar" sa jag och log
"Hur länge stannar dom kvar?" frågade hon och tog en klunk av sitt vatten
"1 vecka" sa jag och Summer nickade

*

"Jag går nu" sa jag till Summer efter att Gabriella hade ringt mig och sakt att de var framme i LA
"Okej, syns senare" log hon
"Alicia" hörde jag Justin skrika. Jag kollade bakåt och såg att han var påväg till mig. "Vart ska du?" frågade han och log


"Gabriella, Sanna and Jasmin have come here to LA, so I will meet them"

"Gabriella, Sanna och Jasmin har kommit hit till LA, så jag ska träffa dom" log jag
"Okej, men du får överraskningen ikväll" sa han och blinkade med ena ögat "Jag hämtar dig klockan åtta" sa han
"Okej syns då" sa jag och Justin pussade mig på kinden

*

"Så hur är det mellan dig och Bieber?" frågade Jasmin såfort jag kom in i hennes rum där Gabriella och Sanna också var i.
"Bra" log jag "Så vad tycker ni om LA?" frågade jag
"As coolt" utbrast Sanna
"Kan vi inte gå ut och kolla runt här i LA?" frågade Gabriella
"Jo det kan vi" sa jag och vi alla fyra gick ut från Jasmins hotell rum.

"2 choklad kulor" sa jag till tjejen som stog i glass ståndet
"Här" sa hon och log
"Tack, hur mycket?" frågade jag
"3 dollar" sa hon och jag gav henne pengarna
"Så vad ska vi göra nu?" frågade jag såfort jag satte mig på en bänk bredvid Sanna. Gabriella och Jasmin satt på bänken bredvid oss.
"Ingen anning" sa Sanna
"Kan vi inte gå till en strand eller nånting?" frågade Jasmin "Du vet man måste ju gå till en strand när man är i LA" sa hon och skrattade
"Varför?" frågade jag och slickade min glass
"Killar?" sa hon och gjorde en gäst med sin hand


"Haha, it´s the only thing you think about" 

"Haha, det är det enda du tänker på" skrattade jag
"Det är det enda hon har pratat om hela resan" sa Gabriella
"Aja kom då, så går vi till en strand" sa jag

*

"Han är så snygg" utbrast Jasmin när en kille gick förbi oss på stranden
"Du har sakt det om alla killar som har gått förbi oss" sa Sanna och tog en klunk från sin cola
"Men alla är snygga" sa Jasmin och jag skrattade
Plötslig kände jag två händer över mina ögon. Jag kände direkt att det var han.
"Chuck Norris" skrattade jag och han tog bort sina händer
"Skit kul Alicia" sa hon och log stort
"Vad gör du här?" frågade jag
"Hade inget bättre för mig så jag tänkte på att jag kunde komma hälsa på dig" sa han och log
"Naww" hörde jag Sanna säga bakom oss



"Justin!" utbrast jag "Kolla vad gullig ankan är" sa jag och pekade på den. Justin sa ingenting utan skrattade bara och la sina armar runt min hals.
"Jag älskar dig" viskade han i mitt öra.


Postat av: Cherry

Sjuuukt bra :D ♥♥

2011-11-02 @ 20:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: