Chapter 61 - "I Still Love You"

"Gulligt" sa jag när vi kollade på bilderna
"Såklart dom kommer att vara det, jag menar jag är ju med på bilden" sa Justin med en divig röst. Jag boxade till honom på armen och han skratta


"Har du packat allting?" frågade Summer och jag nickade. Idag så skulle vi alla åka hem. Vilket var hur tråkigt som hellst för att jag och Summer skulle inte kunna träffas på hur länge som hellst. Jag tänkte även på Justin, hans turneé skulle ju börja om några dagar. Jag antar att det är sista gången vi träffas, förevigt.
"Är du klar?" frågade jag Summer och hon suckade
"Jag hittar inte min tröja med Bruno Mars på" sa hon och gick runt i rummet
"Kolla under din säng" sa jag och la mig på min säng


"Look under you´re bed"

"Här är den" utbrast hon efter att ha kollat under sängen.

*

"När åker dit flyg?" frågade Summer
"Klockan 18.15" sa jag
"Det är ungefär 6 timmar kvar" sa hon och log "Så vad hade du tänkt att göra medans?" frågade hon och jag rykte på axlarna. Egentligen så visste jag vad jag villa. Träffa Justin. Men jag vet inte om jag kommer att klara av att se honom igen.
"Gå och träffa honom" sa Summer
"Vad pratar du om?" frågade jag och rynkade på ögonbrynen
"Jag vet att du vill träffa Justin" sa hon och jag kollade ner
"Det kommer att bli svårt att säga hejdå till honom om jag träffar honom nu" mumlade jag och kollade upp. Summer sa ingenting utan sprang ut från rummet. 15 minuter senare kommer Summer in med Justin Bieber in i rummet.
"Outch" sa Justin när Summer släppte greppet om hans arm
"Gör det du ska göra" med de orden så lämnade Summer rummet
"Hej" sa han
"Hej"
"Så du åker idag?" frågade Justin och tog några steg närmre mig
"Mm" mumlade jag och kollade ner
"Alicia jag vill att du ska veta att jag har aldrig älskat någon som jag har älskat dig, även om jag har varit kär förr så har det aldrig varit så mycket som jag känner för dig" sa han och tog tag i min hand. Jag skrattade av lycka, jag som trodde att han inte älskade mig längre.



"Men jag förstår att du hatar mig" sa han och jag stelnade till.
"Jag hatar inte dig" sa jag och kollade upp i hans vackra ögon "Justin jag älskar dig också och så som du sa så har jag aldrig varit lika kär någon som jag är i dig" sa jag och Justin fick ett leénde på ansiktet "Men du åker om några dagar" sa jag
"Jag vet" sa han och log svagt "Men jag vill att du ska veta att jag kommer alltid att vänta på dig, vad som än händer" sa han och jag log
"Om vi är menad för varandra så kommer vi träffas igen" sa jag och log
"Får jag kyssa dig en gång till?" frågade han och jag pressade mina läppar mot hans. Läpparna jag hade saknat. Kyssen var mer passionerad och intenssivare än de andra kyssarna. Jag visste att jag behövde honom mer än allt annat på denna jord, men vi var tvugna att ta slut på det vi hade här.
"Jag älskar dig" mumlade Justin mot mina läppar efter att kyssen hade tagit slut
"Jag älskar dig" mumlade jag också mot hans läppar. Sekunden senare kände jag hans läppar mot mina, igen. Även om jag visste att vi inte skulle vara tillsammans efter detta, så kunde jag inte längre stå emot min hunger för hans läppar.


Postat av: Cherry

Omg, så braa :D <33

2011-12-11 @ 21:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: