Chapter 18 - "Oh No"

"Vilken bitch" sa Sanna



Dagen efter vaknade jag av att jag fick solens strålar i ögonen. Jag kollade på klockan som vissade 08:03 jag började om ungefär en timme. Jag gick upp från sängen till min garderob och tog fram ett par shorts,en magtröja och en kofta. Jag tog på mig kläderna och tog på mig ett par ringar sen så tog jag fram plattången och satte i den i eluttaget medans jag väntade på att den skulle bli varm så kletade jag på lite mascara. När plattången var varm så plattade jag håret.



"Vad harvi för lektion?" frågade jag och öppnade mitt skåp
"NO"
Jag tog fram NO böckern och jag, Jasmine, Sanna och Gabriella gick emot NO salen. NO var en av mina favorit ämnen även om jag hatar skolan.

"Jag ska ner till kiosken och köpa nått" sa jag
"Hänger nån med?"
"Vi hänger med" sa alla i kör

Efter att vi hade köpt en varsin chokoladboll och en päron festis så satte vi oss vid ett bord för att äta.
"Så hur ska vi göra sammarbets uppsatsen?" frågade Gabriella och jag tog en tugga från min chokladboll
"Jag har en idé" sa Jasmin och vi alla kollade på varandra



"Oh no" mumlade jag
Efter att Jasmin hade berättat sin idé så brast vi alla ut i skratt.

"För första gången så tänker du på läxor och du tänker ganska bra för att vara första gången" sa jag och skratta
"Så du gillar ideén" sa Jasmin
"Nä jag hatar den serriöst Jasmin tror du verkligen att vi kan göra dom din idé"
"Du har rätt den var konstig"

Vi såg att det var många som gick ut till skolgården.
"Varför går alla åt dörren"
"Ingen anninge" sa Sanna
"Vi går och kollar" sa Gabriella



Alla slängde sitt chokladbolls papper och gick emot skolgården. När vi var ute så såg vi att många tjejer hade gjort en klunga runt en person. När jag hörrde vilken person det var så stelnade jag till. Precis då så kollade "den" personen rakt in i mina ögon. Jag möttes av världens finaste ögon. Hans ögon han som heter Justin.

Jag måste duscha nu men jag ska försöka att skriva en till senare.




Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: