Chapter 10 - "Justin Bieber+Me?"

Han blev chockat först men sen sprack hans ansikte i ett leende och jag kände hans läppar mot mina igen.



"Jag åker hem imorgon" sa jag och jag såg hur Justin stelnade till.
"Jag vet" sa han sedan
"Hur ska vi göra?" frågade jag och lekte med hans fingrar
"Det borde inte har hänt"
Det var som att få ett spark i magen så ont men ändå inte fast smärtsamt kanske var det rätta ordet.
"Du har rätt det borde inte ha hänt" sa jag hest och ställde mig upp
"Heey jag menar inte kyssen" sa Justin och tog tag i min arm
"Vad menar du?" frågade jag och rynkade på ögonbrynen
"Jag menar jag åker hem om 4 dagar och du imorgon hur ska vi göra? Och du kommer att ha prssen och folk kommer att sicka hat mejl till dig. Kan du hantera det?" frågade han
"Jag vet inte Justin ska jag erkänna så vet jag ingenting just nu"


"I don´t know Justin, honestly I don´t know anything right now"

"Alicia jag gillar dig rikitigt mycket så jag skulle göra allt för att vara kvar här med dig men jag kan inte för jag är ute på turneé men vi kan ha ett långdistansförhållande. Du kan åka till mig och jag kan åka ner till dig men bara om du vill. Jan kan inte pressa dig till nånting" sa han och kollade i mina ögon. Jag såg hoppet i hans ögon.
"Okej då har vi ett långdistansförhållande" sa jag och såg hur lyckan i hans ögon.


"Så vad ska vi göra nu?" frågade jag
"Vad vill du göra?"
"Jag vet inte men det är våran sista dag tillsammans" sa jag och hans min gick från glad till ledsen
"Heey bli inte ledsen vi klarar det right?"



Han sa inget utan gav mig ett stort leende och pussade mig på kindbenet.


"Jag har haft jätte roligt idag Justin" sa jag och gav honom ett stort leende
"Jag med"
"Jag kommer imorgon på morgonen" sa Justin
"Haha okej" sa jag och log
Justin gav mig en kyss och gick. Jag gick in i mitt rum och lutade mig mot dörren, tänk att en av världens största sångare Justin Bieber är tillsammans med en person som mig, han som nästan 11 miljoner tjejer skulle döda sig för. Mitt i mitt tänkande så hörrde jag någon eller några bankade på dörren. Jag öppnade dörren och där stog Amanda och Moa med ett flin på läpparna.

"Jag antar att du har mycket att berätta" sa Amanda och klev in i mitt rum, likaså Moa
"Vad menar n?" frågade jag och låtsades att vara chockat
"Du suger på att ljuga...fortfarande" sa Moa och skratta
"Okej fine jag berättar"
Jag berättade det som hade hänt, Moa och Amanda lyssnade ivrigt på mig.

"Wow" mumlade Moa
"Dubbel wow" mumlade Amanda
"Oh my Bieber alltså Alicia jag är så himla glad för dig och Justin men  fy fan vad avunsjuk jag är" skrek Amanda
"Men ta det lungt jag kommer inte försöka att ta honom" sa hon sedan
"Jag håller med Amanda" sa Moa
"Ni är ju galna" sa jag och skratta


"You guys are crazy"

"
Men det är darför du älskar oss" sa Moa
"Ja det är darför"
"Men ni Justin kommer att komma hit imorgon"
"Jjjuusst...ii..in Bii..ee..bbee...r?" sa både Moa och Amanda
"Mm"
"OMB"
"Haha ta det lungt"
"Vi ska försöka" sa Moa


Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: