Chapter 23 - "Fast And Furious"

"Vad ska vi göra?" frågade jag när Justin och jag var i mitt rum
"Vi kollar på film"
"Okej men kan vi inte gå ner till ICA då för att köpa snacks till filmen?"
"Sure kom" sa han och tog tag i min hand

"Jag ska sätta mig i kundvagnen" sa jag och hoppade in i den medans Justin körrde runt. Vi eller vi och vi han krockade minst 10 gånger. När vi hade betalat för sakerna så gick jag och Justin hemmåt. Vi valde att gå för att det är mycket skönare och så kan vi prata eftersom det är ju Justins sista dag.

"Justin du aldrig prata om din familj" sa jag och sparkade på en sten
"Well jag har en mamma som heter Pattie, en pappa som heter Jeremy och två syskon som heter Jazmin och Jaxon. Men jag trodde att du visste det" sa han och gav mig ett busigt leende



"Faktiskt inte" log jag och drog ner mössan över öronen när jag kände en vindpust. Justin tog tag i min hand och genast kände jag mig varmare. Kylan spelade ingen roll längre för han gjorde mig varm.


"Vi kollar på den här filmen" sa jag och tog upp "Fast And Furious"
"Okej"



"Jag älskar Fast And Furious, jag menar Paul Walker är as snygg" sa jag och satte mig bredvid Justin i soffan.
"Snyggare än mig?" sa Justin och höjde på ena av sina ögonbryn
"Pfft du är ingenting jämfört med honom" sa jag och bet mig i läppen för att inte börja skratta.
"Heey" sa han chockat
"Jag skoja bara du är den är enda för mig och snyggast" sa jag och kysste honom snabbt
"Men nu kollar vi på filmen" sa jag och tog upp kontrollen. Jag track på play och filmen började rulla. Under hela filmen så kände jag att Justin kollade på mig och inte filmen.

"Vad tyckete du om filmen?" frågade jag när den var slut
"Ska jag erkänna så kollade jag inte på den utan på dig" sa han och skratta
"Märkte det"
"Varför frågade du då?"
"Jag vella bara se om du skulle säga sanningen eller inte" sa jag och rykte på axlarna. Justin kollade konstigt på mig så som att jag inte trodde honom eller nått.
"Vad menar du?" frågade Justin mjukt
"Justin alla mina pojkvänner har ljugit för mig så det är ganska svårt för mig att ¨lita på någon men jag vet att jag kan lita på dig" sa jag och log. Justins ansikte gick från orolig och besviken till glad. Justin börja kyssa mig som snabbt övergick till hångel. Jag avslutade kyssen och kollade in i hans ögon. Dom dära hasselbruna kunde få vilken människa att smälta.



Förlåt för att den inte kom tidigare men jag var inte hemma.


Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: