Chapter 37 - "New Dance Teacher"

"Alicia när tänkte du berätta att du fick hat mejl av mina fans?" frågade Justin medans vi gick hand i hand.
Shit jag hade fått väldigt mycket hat mejl av Justins fans på sistone efter att de har sett bilder på mig och han ute på stan hand i hand och andra bilder också. Men jag hade inte sakt nånting till honom bara för att jag visste att han skulle bli ledsen.



"Ska jag erkänna så hade jag inte tänkt att säga det" mumlade jag 
"Varför?"
"För att jag vet att du kommer bara bli ledsen och jag bryr mig inte om dom så mycket" sa jag och log
"Thats my girl" skrattade Justin "Bry dig inte om dom" sa han 

*

"Jag har haft jätte kul idag, tack Justin" sa jag och kramade honom när vi stog utanför RockCamp
"Jag med" sa han och pressade sina läppar mot mina
"Hej då" sa jag efter att ha avslutat kyssen
"Hej då" sa han och släppte min hand "Jag älskar dig" sa han och log
"Jag älskar dig också"

Direkt när jag kom in i mitt rum så möttes jag av Summers nyfikna ansikte.
"Så vad hände, varför har du inte berättat att du är tillsammans med Justin Bieber och ahh du måste berätta allt" sa hon och jag skrattade
"Ta det lugnt" sa jag och viftade med händerna "Jag ska berätta allting men sover Kristen och Melinda?" frågade jag och tog av mig koftan
"Ja dom orkade inte vara vaken så dom sov"
"Hur mycket är klockan?"
"00.17" sa Summer och la mobilen i fickan "Så sluta förösk byt ämne och säga allting, från början" sa hon och satte sig på sin säng och jag på min.
"Aww, så gulligt" sa Summer efter att ha berätta min och Justins historia


"Haha"

"Haha" sa jag och kastade en kudde på henne "Du vi måste sova nu annars kommer vi aldrig orka gå upp imorgon" sa jag och gick emot badrummet för att tvätta bort mitt smink och för att borsta tänderna.

*

"Allihopa kan ni vara tysta" skrek våran sånglärare som heter Maria "Jo det är såhära att Max har blivit rikitg sjuk så han kan inte komma idag eller dom andra dagarna" sa hon och alla kollade chockade på henne
"Så du menar att vi inte kommer får ha danslektioner?" frågade en tjejer vid namnet Destiny
"Nej ni har tur att en rikitg stor artist vill komma och undervisa er" sa Maria och log
Precis då öppnades dörren och in kom ingen mindre Justin, Justin Bieber


Postat av: Sara

Jätte bra!! du skriver hur bra som hellst!!

2011-09-25 @ 21:28:07
Postat av: Selena

Hej! Gör du gratis designer? :)

Tacksam för svar :))

2011-09-26 @ 15:12:44
URL: http://selenagoomezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: