Chapter 35 - "First Dance Lesson"

"Vi delar rum!" sa Summer och kom emot mig med ett stort leende på läpparna
"Jag vet!" skrattade jag och vi gav varandra high five "Hoppas vi inte får en av bimbosarna" sa jag och pekade mot deras håll.


Jag och Summer delade rum med två andra tjejer, Kristen och Melinda rikitig snäll och söta tjejer.
"Har ni packat klart?" frågade jag och satte mig på min säng efter att ha hängt mina kläder från väskorna till byrå låderna.
"Ja det är vi"
"Bra då går vi ut till alla andra"
Det skulle vara en brasa ute där man kunde grilla marshmallows och de som ville kunde göra smores.

*

"Hey babe" hörrde jag Justin säga efter att jag hade kommit in från gården


"Hey"

"Hey" sa jag och log
"Hur är det där?, trivs du?" frågade han och jag skrattade lätt bara för att han låter så gullig när han är orolig
"Ja jag trivs Justin"
"Bra har du fått några vänner?"
"Ja faktiskt, Summer, Kristen och Melinda"

*

"Upp och hoppa" hörde jag Summer säga eller snarare skrika. Jag tog min kudde och la den runt mitt huvud för att inte höra
"Vi ska vara i danssalen om 20 minuter" sa hon och jag klev av sängen
Bara för att jag inte hann med frukost så tog jag fram en klubba från min väska, ja jordgubbs klubben fick bli min frukost för idag.

15 minuter senare var vi i danssalen och väntade på att våran danstränare skulle komma. När 20 minuter hade gått så kom det in en man i 30 års ålderna in till danssalen.
"Hej jag heter Max och jag är eran danstränare"
Vi började med en uppvärmining sen så började han vissa hur vi skulle dansa.

*

"Gud vad trött jag är" sa Summer när vi kom in genom dörren till vårat rum efter att ha haft en dansslektion i 45 minuter
"Jag går och duschar" mumlade jag

20 minuter senare var vi alla fyra påväg till matsalen för lunch.
När vi kom in i matsalen så var det pratigt och nästan alla satt inne där. Dagens lunch var spagetti och köttfärssås. Efter att vi hade tagit maten så gick vi emot ett bord. När jag gick förbi bimbosarnas bord som förövrigt heter deras "ledare" Brooke och hennes slavar heter Sara och Audrina så började dom skratta.



"Bitch" mumlade jag till mig själv



Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: