Chapter 34 - "First Day At Camp"

"Den var inte ens läskig" sa jag när filmen var slut och kollade på Justin som var skräckslagen "Blev du rädd?" frågade jag och kollade på Justin
"Lite" sa han och log "Vi går och lägger oss" sa han och tog tag i min hand och jag följde med honom.


"God morgon" sa Justin hest när jag vaknade dagen efter
"God morgon" sa jag och pussade honom lätt på munnen
En av de gulligaste sakerna jag visste var absolut Justins hesa röst och busiga morgonfrisyr på morgonen. Jag ställde mig upp och kände att någon tog tag i min hand.
"Stanna kvar här en liten stund till" sa han och kollade på mig med sina valpögon
Jag böjde mig ner så att han skulle tro att jag skulle stanna kvar en liten stund till
"Det fungerar inte på mig" sa jag mot hans läppar sen så gick jag in till badrummet
"Det där var inte snällt gjort" hörrde jag honom säga när jag var inne i badrummet

*

"Så hur känns det?" frågade Justin när vi var nere i köket och plockade undan efter oss för att vi hade ätit frukost
"Vad menar du?"
"Alicia det är din första dag på sång&musik campet, är du inte nervös?"


"Okey just a little bit"

"Nä inte så värst" sa jag och rykte på axlarna "Okej kanske lite" log jag
"Vi måste åka nu, för annars kommer du försent till campet" sa Justin och gick ut från köket likaså jag

*

"Så då var vi framme" sa Justin och jag knäppte upp mitt bälte
"Tack för skjutsen" sa jag och pussade honom lätt på munnen
"Jag vill inte bara ha en puss, jag vill han en kyss" sa Justin och jag skrattade sedan så pressade jag mina läppar mot hans.
"Hej då" sa jag efter att vi hade avslutat kyssen
"Ska jag följa med dig in?"
"Kommer det inte bli för mycket kalabalik om du kommer?"
"Du har rätt" log han

*

När jag gick till rummet vi alla skulle mötas i för att få våran rum och information så kollade många konstigt på mig och då menar jag tjejer med 3 ton smink och tuperat hår.
"Bry dig inte om dom" sa en tjej som ställde sig bredvid mig "Dom är alltid så när dom träffar en ny person" skrattade hon "Jag heter Summer förresten" log hon
"Jag heter Alicia" log jag också



"Vi delar rum!" sa Summer och kom emot mig med ett stort leende på läpparna
"Jag vet!" skrattade jag och vi gav varandra high five "Hoppas vi inte får en av bimbosarna" sa jag och pekade mot deras håll.



Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: