Chapter 32 - "Alfredo"

"Så vart vill du sova?" frågade han med ett bussigt leende "Med mig eller i gästrummet?" sa han och jag skrattade litte
"Jag vet faktiskt inte" sa jag och rykte på axlarna
"Du kanske kan ändra dig efter detta" sa han och drog mig till sig och kysste mig passionerad
"Hmm jag tror att jag väljer dig" sa jag när vi avslutade kyssen
Justin sa ingenting utan log bara.


Justin och jag spelade playstation nästan hela tiden Justin hämtade mig från flyggplatsen.
"Okej jag ger upp" sa Justin surt när jag hade vunnit 5 omgångar
"Haha" sa jag och la ifrån mig dosan
"Alfredo is in the building" hörrde vi någon säga och klev in till vardagsrummet jag och Justin satt i. "Ohh Justin har du någon på g?" sa han och blinkade med ena ögat och jag skrattade lite lätt
"Alicia är faktiskt min flickvän" sa han och la armarna runt om mig
"Jaha" sa Alfredo "Well trevligt att träffas, du heter alltså Alicia" sa han och satte sig bredvid mig


"Yes and you´re Alfredo?"

"Ja och du Alfredo?" sa jag och tog bak mitt hår
"Japp"


"Gud vad jag är trött" sa jag när jag och Justin klev in till hans sovrum, 01.43 så visade klockan på Justins vägg.
"Jag kommer snart, ska bara byta om" sa jag och tog fram ett par shorts och ett linne från min väska
"Du kan ju byta om här, jag lovar att inte kolla" sa han med ett leende
"Haha keep dreaming Bieber" sa jag och blinkade med ena ögat när jag var påväg mot badrummet.

När jag kom ut från badrummet så satt Justin i sängen med bara shorts, ingen överdel och mobilen i handen. Ha märkte väll att jag kom in för han tog blicken ifrån mobilen till mig och bet sig i läppen. Han hoppade av sängen och kom emot mig. När han väll var framme så tog han bort en hårslinga som hade fallit ner till mitt ansikte. Han blundade och pressade sina läppar mot mina. Känslan var som alltid oberskrivligt, att en kille kunde göra så att jag kände så. Jag la min armar runt hans nacke och Justin gick bakåt men avbröt inte kyssen. Justin la sig ner i sängen medans jag nästan låg på honom.
"Jag älskar dig" mumlade han andfått mot mina läppar
"Jag älskar dig också" mumlade jag mot hans läppar

Dagen efter det vaknade jag av att Justin pussade mig på kinden, sedan andra kinde och sedan mina läppar.
"Godmorgon" sa han och log
"Godmorgon" sa jag hest



Jag klev upp ur sängen och gick fram till min väska och tog fram ett par jeans shorts, ett vitt linne och en grön kofta.
När jag kom ner till köket så kom Justin fram till mig och kysste mig.



"Jag har gjort din favorit frukost" sa han och log
"Hur visste du att nutella är min favorit frukost?" frågad ejag och satte mig på stolen
"Jag har mina kontakter" sa han och blinkade med ena ögat


Förlåt för dåliga upptraderingen men jag hann inte i fredags och igår var jag inte hemma.



Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: