Chapter 43 - "What´s The Price?"

"Kolla mig i ögonen och säg annars tror jag dig inte" sa han och jag suckade
"Jag älskar dig inte" sa jag och kollade honom i ögonen och sen brast jag ut i tårar medans jag sprang iväg ifrån honom.


Dagarna gick jag försökte ignonera Justin så mycket jag kunde, vilket inte gick så bra.
"Seriöst Alicia du måste äta mer" sa Summer och kollade på mig medans jag bara petade i maten "Jag vet att det är svårt för dig men om du inte äter så kommer du inte orka nå mer" sa hon och jag suckade
"Jag är inte hungrig" mumlade jag och kollade ner i maten "Är du klart?" frågade jag och hon nickade

*

"Seriöst kan du sluta med det dära?" röt jag åt Brooke när jag och Summer gick förbi henne och hennes knä hundar
"Med vadå?" frågade hon och lekte oskyldig
"Med att skratta varje gång vi går förbi och med att ge oss bitch blickar" sa jag och kollade surt på henne
"Du är bara arg för att jag vann" sa hon och la armarna i kors
"Vad är priset?" frågade jag henne "Tävlingen eller Justin? Vet du en sak jag bryr mig inte om tävlingen eller Justin men om det gäller mig och mina vänner så gör jag det" sa jag och gav henne en hård blick. Jag visste att hon letade efter rätt ord men hon hittade inget, utan att säga nånting så gick hon och sina knähundar därifrån.


"Bye Bitches"

"Bye bithces" skrattade jag när dom gick och vände mig emot Summer igen
"Alicia vad menar du att du inte bryr dig om tävlingen?" frågade Summer efter att de hade gått


"I´m going home about two days"

"Summer, jag ska åka hem om två dagar" mumlade jag och kollade ner
"Va?" skrek Summer chockat "Alicia du kan inte åka hem när det är så lite kvar" sa hon och kollade på mig
"Summer tro mig det är inte vad jag vill men jag måste annars kommer jag att bryta ihop" sa jag och vi gick under tystnad till vårat rum.

*

"Ska du gå på alla lektionerna idag?" frågade Summer när vi åt frukost
"Mm" sa jag och tog en klunk av mitt juice
"Alicia har du pratat med Justin om att du åker?" frågade Summer
"Nej det har jag inte och varför skulle jag göra det? Det är över mellan mig och honom" sa jag och skrattade - glädjelöst.
"Vi ska samlas vid scenen om 5 minuter så det är bäst att vi skyndar oss" sa Summer och jag ställde mig upp

"Alicia kan jag prata med dig?" viskade Justin när Maria stog uppe på scenen och pratade om nånting som jag inte ens lyssnade på
"Nej det kan du inte?" sa jag och kollade fortfaraden på Maria och inte på Justin
"Snälla Alicia, det är viktigt" sa han och jag såg i ögonvrån att han kollade på mig
"Nej Justin, fattar du inte?" sa jag hårt men kollade fortfarande på scenen
"Okej du ger mig inte nått val" sa han och innan jag ens hann tänka så bärde han upp mig i hans famn.
"Men släpp mig" skrek jag och nästan alla kollade på oss "Men Justin seriöst släpp mig" skrek jag igen men han bärde mig fortfarande.

"Va fan tror du att du gör? röt jag åt Justin när han släppte mig vid en tegelvägg vid en smal gränd utanför lägret. "Men släpp mig da" sa jag och började slå honom på bröstkorget. Han tog tag i mina handledar och tryckte mig emot tegelväggen
"Jag tänker aldrig att släppa dig igen, aldrig att jag tillåter att du glider igenom mina fingrar och försvinner" sa han och kollade på mig som om något hade gjort honom galen.
"Justin du har Brooke nu va fan håller du på med?" skrek jag åt honom och Justins ögon glödde
"Det är ingenting mellan mig och Brooke" fräste han.
"Seriös Justin vad vill du av mig?" sa jag och kollade på honom
"Jag vill ha tillbaka dig" sa han och innan jag ens hann tänka så kände jag hans läppar mot mina.


Postat av: Cherry

Jättebra skrivet ♥

2011-10-09 @ 16:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: