Chapter 50 - "Life´s Too Good"

"Kom här" sa han och jag gick fram till honom. Han sa ingenting utan drog ner mig så att jag satt på han knä. Jag skrattade och kramade honom.
Medans Justin kollade på matchen så kollade jag på honom. Jag var världens lyckligaste tjej.


"Vart ska du?" frågade Justin när jag släppte hand hand utanför hans rum
"Till mitt rum" sa jag och log
"Nej, sov över hos mig" sa han och sträckte fram sin hand


"But if I don´t want ?"

"Men om jag inte vill?" skrattade jag och la armarna i kors
"Skulle du verkligen kunna säga nej till mig?" frågade han och blinkade med ena ögat
"Men jag måste ändå gå om ska sova över hos dig, jag måste ha pyjamas" sa jag
"Du kan få låna nånting av mig" sa han och jag tog tag i hand hand.

Såfort Justin stängde dörren till hans rum så pressade han sina läppar mot mina. Medans vi kysstes så gick han bakåt emot sängen. Han la sig på sängen medans vi kysstes fortfarande.
"Det är galet hur du får mig att känna" mumlade han mot mina läppar. Jag själv sa ingenting utan log stort.
"Jag är trött, ska vi sova nu?" frågade Justin efter att ha kollat på 2 filmer. Klockan visade på 01.34.
"Jag är också trött" mumlade jag och kollade på Justin "Så vad ska jag sova i?" frågade jag och Justin satte sig upp från sängen och gick till sin garderob.
"Fånga" sa han och kastade en t-shirt till mig
T-shirten var ganska stor så jag kunde sova med bara den. Jag tog av mig mina jeans och min tröja. Jag såg i ögonvrån hur Justin kollade på mig.
"Gillar du vad du ser?" frågade jag och skrattade
"Om jag gör" sa Justin och kom emot mig. Han la sina händer runt min midja och kysste mig passionerad. Jag avslutade hela före det skulle hända nånting annat. Jag tog på mig hans tröja och kröp ner i Justins famn. Några sekunder efter det sov jag och säkert han med.

*

Dagen efter så vaknade jag av att jag fick solen i ögonen. Jag kollade åt Justins håll och han sov fortfarande, jag smekte hans kind med min tumme. När jag var påväg upp så tog han tag i min arm och drog ner mig igen. Och innan jag han säga nånting så kysste han mig.
"Godmorgon" sa han hest efter att vi hade avslutat kyssen


"Good Morning"

"Godmorgon" sa jag och log

*

"Hallå" svrade jag i min mobil efter sånglektionen
"Alicia!" hörde jag Gabriella skrika
"Gabbster!" skrek jag tillbaka "Gud vad jag har saknat er" sa jag och jag hörde hur hon log
"Jag med, men jag, Sanna och Jasmine är påväg mot Arlanda och vi är i LA om några timmar" sa hon och jag gjorde en glädje dans.
"Seriöst?" utbrast jag "Åhh jag längtar tills ni kommer" sa jag och hon skrattade
"Jag längtar också". Vi pratade ett tag tills jag var tvungen att gå till danslektionen.

Danslektionen var mycket roligare än sista gången vi hade. Justin kollade inte ens på Brooke, hur mycket hon än försökte få kontakt med honom så ignonerade han det. Under lektionen gav hon mig några mördarblickar men jag brydde mig inte ett dugg. Mitt liv var för bra för att bry sig om henne.

"Alicia" sa Justin när jag och Summer var påväg för att gå äta lunch "Ska du äta lunch nu?" frågade han och la sina armar runt min midja
"Mm" sa jag och gav honom ett leende "Varför?" frågade jag
"Jag har en överraskning till dig lite senare" sa han och gav mig ett busigt leende
"Du vet att jag hatar överraskningar" sa jag



"Jag vet" sa han och skrattade "Men jag måste gå nu" sa han och pussade mig på kinden.
"Okej, syns senare" sa jag och log


Postat av: Cherry

Så sjukt braa :D ♥♥

2011-10-31 @ 21:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: