Chapter 48 - "I´m Famous?"

"Visst, men lova att vi går in på den där leksaks affären som jag pratade om" sa jag och gav henne ett leende.
"Visst, okej men du får skynda dig, jag vill inte att folk ska tro att jag tycker om att vara i en leksaksaffär" sa hon och jag skrattade.


"Jag måste prova den och den" sa Summer skrikande inne i någon slags buitk med klänningar. "Vilken är finast den eller den?" frågade Summer och höll upp en blå klänning och en lila.
"Prova båda" sa jag och tog upp en chokladkaka från min ficka. Nej jag använde inte väska, för de var bara i vägen.
"Ta den blåa, den passa dig mer än den lila" sa jag efter att Summer hade provat både klänningarna "Men det är du som väljer" log jag
"Du har rätt, den blåa passa mig bäst" sa hon och gick in i provhytten igen.

"Kan vi gå in där med?" frågade Summer och pekade mot en sko butik
"Visst" sa jag och gick efter henne
"OMB är inte du Alicia Watson?" frågad en tjej i 14 års åldern
"Ehmm jo, men hur känner du mig?" frågade jag och kollade chockat på henne
"Hallå, jag har ju sett bilder på dig och Justin tillsammans och så ser man ju på bilderna hur Justin kollar på dig" sa hon och skrattade. Jag däremot kollade chockat på henne.
"Vad menar du med hur Justin kollar på dig?" frågade jag
"Man ser att han är kär i dig och snälla säg är ni tillsammans" frågade hon och jag blev stum. Vad skulle jag säga? Att vi var tillsammans eller skulle jag vänta tills jag hade pratat med Justin?


"We´re just friends"
 
"Vi är inte tillsammans, vi är bara vänner" log jag och kollade ner
"Jaha" sa hon besviket "Men jag måste gå nu, mamma väntar och en annan sak du är nästan kändis" sa hon och log
"Va? Jag? Varför?" frågade jag chockat
"Hallå tjejen, du umgås med Justin Bieber, såklart du bli känd då" sa hon och gick ut från butiken.

"En kladdkaka och en cola, tack" sa jag till kassörskan på cafét inne i köpcentrumet
"Jag tar samma" sa Summer. "Vi sätter oss där" sa Summer och pekade på ett bord nära fönstret. Jag sa ingenting utan satte mig där hon hade pekat på.
"Så hur går det med Bieber?" frågade hon och stoppade skeden med en bit kladdkaka i munnen
"Bra" log jag och tog en klunk av min cola
"Han älskar dig, det ser man" sa hon och jag log stort
"Jag älskar också honom" log jag

*

"Våran dans lektion börjar om 10 minuter, så vi måste byta om nu" sa Summer såfort vi kom in i vårat rum
"Okej" sa jag och gick till min väska för att ta upp mina dans kläder.

"Okej allihopa" sa Justin såfort han såg att alla var där "Kan ni alla dansen?" frågade han och alla nickade "Bra, då kan vi gå igenom hela" sa han och gick till stereon för att starta musiken.


"Haha Summer"

"Haha Summer" skrattade jag efter att Summer visade en rolig dansrörelse. Eftersom vi kunde hela dansen så skulle vi dansa hur vi vela. Jag såg att Summers ansikte gick ifrån glad till besvikenhet. Jag gick efter hennes blick som var på nånting och kollade bak. Hennes blick var inte på nånting utan några, Justin och Broke.


Postat av: Cherry

Sjukt bra :D ♥♥

2011-10-26 @ 15:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: