Chapter 47 - "You Did It"

Och så blev jag av med min oskuld. Och så började den bästa natten av mitt liv.


Dagen efter det vaknade jag av att solen lös i mina ögon. Jag vände mig om och såg Justins vackra ansikte. Justin sov fortfarande jag jag ströck med min tumme längst hans kind. Jag gick upp från sängen och gick till badrummet för att duscha.

*

Jag ställde mig vid det stora fönstret och kollade ut. Plötsligt kände jag två armar runt om min midja.
"God morgon" mumlade Justin hest
"Morgning" log jag och kollade på honom
"Har du varit vaken länge?" frågade han och la sitt huvud på min axel



"Nja inte så länge, typ 20 minuter" sa jag och kollade ut igenom fönstret igen "Det är vackert" sa jag och pekade mot sol uppgången
"Men inte vackrare än det jag kolla på just nu" mumlade Justin och kollade på mig
"Du får mig att rodna" sa jag och kollade ner
"Jag har sakt det förr, jag älskar när du rodnar" sa han och log stort
Precis när jag skulle svara honom så hörde jag att hans mobil ringde.
"Ska du inte svara" sa jag och kollade på hans mobil
"Nej, tror inte det" skrattade han
"Gå och svara, de kan vara nått viktig" sa jag och han suckade
"Okej, jag går och svarar" sa han och gick

*

"Jag går nu" sa Justin. Det var Justins manager som hade ringt honom för att Justin skulle på nån intervju
"Hej då" mumlade jag och Justin pressade sina läppar mot mina läppar
"Jag kommer att sakna dig" sa han och jag fnissade
"Jag kommer också att sakna dig" sa jag "Men vi syns väll efter det?" frågade jag och lekte med knapparna till hans skjorta
"De klart" sa han och krama om mig

*

"Så vad hände igår da?" frågade Summer och jag satte mig på min säng
"Inget speciellt" sa jag och rykte på axlarna "Kollade på film och pratade" sa jag
"Alicia, du suger på att ljuga" sa hon och skrattade "Vad hände egentligen?" frågade hon och jag kollade upp på henne "Oh my god" skrek hon efter att hon hade uppfattat min blick "Ni hade det" skrek hon



"Schh" sa jag och gjorde ett tecken med mitt finger "Tänk om någon hör" skrattade jag och la händerna över mitt ansikte, för att jag rodnade. Jag la mig på sängen och tog upp en broschyr om dans&sång tävlingen som skulle vara om 2 veckor.
"Okej jag håller tyst om det" sa Summer och gav mig en busig flin
"Kan vi inte gå ner på stan, vi är ändå ledig" sa Summer och jag suckade
"Visst, men lova att vi går in på den där leksaks affären som jag pratade om" sa jag och gav henne ett leende.
"Visst, okej men du får skynda dig, jag vill inte att folk ska tro att jag tycker om att vara i en leksaksaffär" sa hon och jag skrattade.



Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: