Chapter 46 - "Best Night Of My Life"

Såfort vi kom in i hans rum så tappade jag hakan.
"Gud vad fint" mumlade jag och kollade på honom


Det var tända ljus och ros blad på golvet. Jag kollade fascinerande runt om i hans rum.
"Hur hann du göra allt detta?" frågade jag och kollade på Justin
"Skills" sa han och skratta


"Haha"

"Haha" skrattade jag och Justin krama om mig
"Jag vill att första gången blir speciell" mumlade han mot mitt hår och jag kände pirret i magen. Vad menar han med det? Menar han att vi ska ha det eller nånting annat? Tankarna flög runt i mitt huvud. Mitt i tänkande så kände jag Justins läppar mot mina. Justin drog försiktigt upp mig i hans famn och jag la benen runt om hans midja. Jag kände hur Justin flyttade sig mot sängen, men jag brydde mig inte. Den här kyssen var mer passionerad och modigare än alla andra kyssarna, det visste nog vi båda.

Justin la mig försiktigt ner på sängen och sparkade av sig sina skor, likaså jag. Våran läppar möttes igen. Jag lät mina fingrar fläta in i hans hår medans vi kysstes. Vi rullade runt och nu så låg jag över honom. Justin tog tag i kanten av mitt linne och drog försiktigt upp linnet medans han kollade in i mina ögon.
"Vill du?" frågade han och jag pressade mina läppar mot hans igen. Justin flinade stort och pressade sina läppar mot mina han med. Justin rullade runt igen och nu var han överst. Han tog tag i mitt linnes kant igen och tog försiktig av det. Jag slet av honom hans t-shirt och hörde hur tyget sträcktes, men ingen av oss brydde om det. Mitt i allt kyssandes så kändes det som att nånting gick igenom min kropp, ett pirr som jag aldrig hade haft förr. Jag vet inte vad Justin gjorde men det han gjorde, ja det gjorde mig galen. Jag hade aldrig velat nånting såhär mycket än det jag vill göra nu med honom. Det kändes så att det inte fanns nånting annat än bara vi två, ingen morgondag, ingen framtid, bara nuet. Justin började fippla med mina jeans och jag hjälpte till honom på traven. Jag skrattade lite lätt och utan jag ens visste så låg vi där med bara underkläder. Jag kände hur mitt hjärta dunkade hårt i bröstet och försökte göra så att det inte syndes, vilket gick säkert inte så bra. Justin la sina fingrar på min troskant och jag trodde att jag skulle dö av iver. Justin ströck undan lite hår framför mitt ansikte, kollade mig djupt in i ögonen och kysste mig ömt på läpparna. Som om jag vore en ömtålig docka.
"Jag älskar dig" mumlade han. Justin tog tag i mitt bh band och knäppte upp min bh. Allt gick så snabbt att jag inte en tänkte på att den var av. Justins blick var som hypnotiserad. Jag pressade mina läppar mot hans oförberedda läppar. Han slutade kyssa min läppar utan började kyssa mig längs halsen medan han tryckte sig så när mig som möjligt. Han lät sina fingrar vara på min troskant och kollade mig i ögonen, det var det ögonblicket jag blev säker, det ögonblicket han blev säker, det ögonblicket vi blev säker. Han tog ner mina trosor och jag hans boxershorts.

Och så blev jag av med min oskuld. Och så började den bästa natten av mitt liv.


Postat av: Emma

Gud så bra!!!

Det här är min favorit Justin bieber novell, fortsätt!!!:D

2011-10-18 @ 23:30:51
URL: http://emmayay.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jätte bra! Håller med Emma, du är as duktig!!!

2011-10-19 @ 17:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: