Chapter 44 - "You're The Best Thing Ever Happened To Me"

"Seriös Justin vad vill du av mig?" sa jag och kollade på honom
"Jag vill ha tillbaka dig" sa han och innan jag ens hann tänka så kände jag hans läppar mot mina


"Justin, ja, jag vet inte vad jag ska säga" stammade jag fram efter kyssen
"Du behöver inte säga nånting" sa han med en hes röst som gjorde mig knäsvag
"Men hur kommer vi att klara av det?" mumlade jag och kollade ner på våran flätade händer


"Vad de än gör... så är vi menad för varandra" sa Justin och kollade mig i ögoen
"Jag tror på dig" sa jag och log
Hand i hand gick vi till dom andra.

*

"Jag visste det, jag visste det!" skrek Summer så fort vi kom in till vårat rum "Jag visste att ni inte kunde leva utan varandra" sa hon och jag skrattade
"Din bästa vän ropar på dig" sa jag till Summer när någon knackade på dörren
"Vem?" frågade hon och kollade upp från sin dator
"Dörren, sweetheart" log jag
"Haha" sa hon ironiskt och gick fram och öppnade dörren
Jag hörde direkt att det var Justin som stog utanför, så jag la datorn ifrån mig och sprang till honom. Jag pressade mina läppar mot hans oförbredda läppar.
"Hey" sa han hest när vi avslutade kyssen



"Hey"

"Hey" mumlade jag och skrattade
"Jag undrar om du vill komma över till mig så kan vi vara själv en stund" frågade han och jag kollade på Summer som nickade
"Visst" sa jag och rykte på axlarna
"Ta med dig sovkläder för du ska sova över hos mig" sa han med ett bussig leende och jag log
"Okej"

*



"Kan du ge mig popcorn?" frågade Justin medans vi kollade på 'Rush Hour 1' och utan att kolla på honom så matade jag honom med popcorn "Tack" sa han och skrattade
"Så vad ska vi göra nu?" frågade jag och kollade på Justin när filmen var slut
"Well, vi kan ju alltid mysa" sa han med ett bussig flin
Jag sa ingenting utan pressade mina läppar mot hans. Justin la sig ner på sängen medans jag nästan låg på honom men inte hellt. Kyssen gick snabbt till hångel. Vi avslutade kyssen genom att vi hörde någon harklade sig bakom oss.
"Go Bieber" skrek Alfredo och skrattade
"Ut Alfredo, nu!" sa Justin och jag skrattade
"Använd kondom bara" skrek han och jag fnissade
Jag la mitt huvud på Justins bröstkorg medans Justin lekte med mitt hår.
"Alicia, har jag sakt till dig om hur mycket jag älskar dig?" frågade han ur det blå
"Nja, jag vet inte" log jag och kollade upp på Justin
"Du är det bästa som har hänt mig" mumlade han mot mitt hår och jag log stort
"Och du är det bästa som har hänt mig" log jag och såg i ögonvrån att Justin också gjorde det.


Postat av: Cherry

Aww, gulligt :)) ♥

Jättebra skrivet btw :p

♥♥

2011-10-13 @ 19:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: