Chapter 40 - The Crew

När vi kom ut hade några tänt en brasa och just nu var det nästan alla som satt runt den. Folk grillade marshmallows, spelade gitarr, några sjöng och några hade bara allmänt kul.
"Hey" hörrde jag någon säga bakom mig
"Hey" sa jag och kollade på Justin som hade dykt upp bakom mig.


"Vem är hon som Justin pratar med?" frågade jag Summer när vi kom ut från vårat rum för att gå till danslektionen. Justin pratade med en kort kvinna som jag aldrig hade sett förr.
"Alicia det är ju hans mamma" sa Summer och log
"Seriöst?" utbrast jag
"Haha ja knäppis men vi måste gå nu annars kommer vi försent" sa hon och drog i min arm
"Okej allihopa ställ er i 3 rader med 6 i varje rad" sa Justin när han hade kommit in
Alla gjorde som han sa och Justin gick fram till stereon och satte på musik.
"Bra dansat allihop" sa Justin och log efter att vi hade dansat i 40 minuter med bara 5 minuter vatten pause.

*



"Alicia, Justin är här" sa Summer när jag satt på golvet med datorn
"Hej" sa jag när jag var framme vid han
Han sa ingenting utan pressade sina läppar mot mina.
"Hej på dig med" mumlade han mot mina läppar efter kyssen "Alicia det är såhära att min mamma vill träffa dig" sa han och lekte med mitt hår. Jag kände hur nervositeten började krypa fram i magen, jag menar tänk om hon inte gillar mig? "Så vad säger du vill du träffa henne?" frågade Justin och kollade mig i ögonen. Jag såg hoppet i hans ögon men ändå så verkade han vara tveksam.
"Varför inte?" sa jag och log. Justins anikte sprack upp i ett leende och jag älskade att se honom så glad. "Så när ska jag träffa henne?" frågade jag och satte mig på min säng likaså Justin
"Om du vill så kan du göra det nu" sa han och log
"Okej varför inte" log jag och Justin tog tag i min hand.

"Justin tänk om hon inte gillar mig?" frågade jag när vi var påväg till hans mamma
"Ta det lungt, hon kommer säkert att gilla dig" skrattade han och kollade på mig "Alicia hon kommer att gilla dig" sa han och tryckte ner handtaget till hans mammas rum.
"Here we go" mumlade jag tyst för mig själv
När vi kom in i rummet möttes vi inte bara av Justins mamma utan hela hans crew som i början pratade och skratade men blev tysta när vi kom in hand i hand. Jag kände hur min puls slog hårt i bröstet och att jag nästan var nära på att svimma, av bara ren nervositet, jag som aldrig brukade var nervös förre, hållde nästan på att bryta ihop bara för att träffa Justins mamma och crew.

"Okej allihopa det här är min flickvän Alicia" sa Justin och pekade på mig
"Vad var det jag sa Michael, visst är hon snygg?" sa Alfredo till en annan i Justins crew



Jag skrattade lite lätt medans jag kollade ner i golvet. 
"Kom" sa Justin och tog tag i min hand
Han satte sig i en fötölj och gjorde en gest med händer så att jag skulle sätta mig i hans knä och jag satte mig i hand knä.
"Min mamma gillar dig" mumlade Justin i mitt hår när vi kollade på när Alfredo och Michael spelade playstation
"Hur vet du det?" frågade jag och kollade på honom
"Jag ser det" sa han och log
Jag sa ingenting utan log bara.


Postat av: Emmaaaaa

Brraaa, meeer!!:D<3

2011-10-01 @ 21:42:22
URL: http://emmayay.blogg.se/
Postat av: Sanna

Braaaaaaa!!! Meeeeer;)!!

2011-10-02 @ 11:48:24
Postat av: Sara

Braaaaaaa meeeeeeeeeeer ;)

2011-10-03 @ 17:15:18
Postat av: Lina

as braaaa! När kommer nästa del?;)

2011-10-04 @ 16:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: