Chapter 54 - "Jealous"

"Så jävla lågt" sa jag med ett skratt till Justin när jag och Summer gick förbi honom. Jag hörde hur han drog in andan och kände Brookes bitchblick i ryggen, men det var ingenting jag brydde mig om. För det var inte värd det.


Om jag ska beskriva mig dag så såg det ut såhära: Vakna, följa med Summer till dansträningen, prata med Justin, se hur kul Justin och Brooke har tillsammans och kom tillbaka till vårat rum igen. Alltså inte nånting speciellt igentligen.
"När börjar sånglektionen?" frågade jag Summer och satte upp mit hår i en hästsvans
"Om 32 minuter" sa hon och log


"We have time to do other things"

"Då har vi tid att göra andra saker" sa jag och log
"Ja" log Summer "Ska vi ut?" frågade hon och jag nickade
Ute fanns det inte så många personer, vilket var skönt för vart än jag gick så gav folk mig olika blickar. Jag försökte att inte bry mig om det ljudet jag hörde bakom trädet, där det fanns ett bord med fyra stolar. Där på stolarna satt Justin och Brooke. Justin hade ryggen emot mig så han såg mig inte men Brooke såg mig och det gjorde henne så glad över att se mig avundsjuk. Ja jag var avundsjuk på henne. Varför? Jo för att "dom onda får alltid de dom vill" det citatet stämmde in i detta situation.

*

Sånglektionen gick snabb och nu skulle vi ha lunch.
"Gå och ät ni" sa jag och Summer stannade till "Jag ska träna lite dans" sa jag och Summer nickade.
Jag gick till vårat rum och bytte om till danskläder, efter det så sprang jag till danssalen.



När jag kom in så möttes jag inte av det jag hade förväntat mig utan av två läppar ihoppressade i en kyss. Min hjärna försökte att inte koppla ihop det, andningen hade aldrig varit så svårt, mitt huvud var yr och det kändes som att hela min kropp var livlös. Jag flämtade till för att kunna andas bättre och då kollade båda dom på mig, Justin och Brooke.
"Alicia" utbrast Justin
Med all fart jag hade så sprang jag därifrån. Medans jag sprang så tänkte jag på allting vi hade gått igenom. Var jag bara den första bästa som han lekte med och sen gick till nästa? Att jag kunde vara så blind att tro på honom eller så osmart att tro på allt han sa till mig. Efter ett tag så gav jag upp. Jag var för trött, svag och framförallt så äcklades jag av mig själv. Jag satte mig vid en bänk och försökt hämta luft.
"Alicia" hörde jag Justin säga
"Kom inte nära mig" sa jag och satte mig upp för bänken. Men han gjorde det endå, han kom emot mig även om jag backade bakåt varje gång. "Kom inte närmre" skrek jag. Men han lyssnade inte.
"Alicia" sa han med en skakande röst "Låt mig förklara" sa han och jag kollade hårt i honoms ögon
"Justin vi är inte tillsammans, du behöver inte förklara nånting" röt jag och kollade ner 
"Alicia du gråter" mumlade Justin
"Det kanske är en normal reaktion, för du gjorde slut med mig och sa att du skulle ut på turneé, du sa att det inte skulle fungera men sen så går du och kysser en annan" sa jag
"Du älskar mig" sa Justin och tog tag i mina händer
"Nej Justin det gör jag inte" sa jag och puttade honom på bröstkorgen "Gå och hitta en annan tjej som kan få di att vara glad för några sekunder" röt jag och slog till honom på bröstkorgen igen "Men med mig Justin" sa jag och tog ett djupt andetag "Så är du färdig" med de orden så lämnade jag Justin Bieber bakom mig. Och det jag tänkte på? Well jag ska vinna den här tävlingen, bara för att se Brookes reaktion och så ska jag göra allting för att plåga Justin, precis som han gjorde med mig.


Jag är fortfarande sjuk och får snabbt huvudvärk av datorn så darför är upptraderingen dålig.

Postat av: Cherry

Så f*cking braa :D ♥♥

2011-11-15 @ 21:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: