Chapter 21 - "I Love You"

Ingen annan kille hade fått mig på så bra humör så snabbt som Justin. Han hade väll nått speciellt, kanske han hade gavt mig sjukdomen som Amanda och Moa sa att de hade, Bieber Fever...


"Vad fint det är" sa jag när jag klev ut från Justins bil. Vi hade kommit till en park men det fanns inga här.
"Kom" sa Justin och tog tag i min hand. Vi gick en bit sen så kom vi fram till ett ställe där det fanns en picknik korg och en gitarr.



"Vad vore en picknik utan choklad doppade jordgubbar" sa Justin och tog upp en jordgubb
"Öpnna munnen" sa Justin och jag tog en tugga av jordgubben
"Justin varför gör du detta?" frågade jag när jag hade ätit upp jordubben
"Vad menar du?"
"Jag menar varför jag av alla andra missförstå mig inte jag gillar dig jätte mycket men det känns så overkligt. Du är Justin Bieber och jag är en helt vanlig tjej från Sverige"
"Du är speciell på ditt egna sätt Alicia, det är darför jag älskar dig"
Han älskar mig, Justin älskar mig, Justin Bieber älskar mig av alla tjejer som han har efter sig så älskar han mig. Jag fick inte ordet jag älskar dig i skallen.

"Vad sa du?" stammade jag fram
"Att du är specill på ditt egna sätt"
"Nej efter det"
"Jag älskar dig"



"Jag älskar dig också"
jag såg hur han blev ganska chockat men jag menade det jag älskade honom, men det var inte förns nu jag märkte det. Justin log med världens finaste leende.

"Spela nånting" sa jag och pekade på gitarren



Ha tog upp den och började spela på en låt, vilken låt vet jag inte men den var fin.

I adore ya
Girl I want ya
The one I can't live without that's you , that's you
You're my special
little lady
The one that makes me crazy
Of all the girls I've ever known its you, its you
My favorite, my favorite, my favorite, my favorite girl, my favorite girl
Youre used to going out your way to impress these mr. wrongs.
But you can be yourself for me, I'll take you as you are.

"Fin låt"
"Till en fin tjej" sa Justin och log
"Du sa att du spelade massor med instrument kan du spela gitarr?" frågade han och la gitarren på gräset
Jag svarade inte utan tog upp gitarren och började spela på låten som jag hade skrivit men jag sjöng inte.

"Fin melodi" sa Justin när jag hade spelat klart
"Har du en text till den?" frågade han
"Mm"
"Sjung den"
"Aldrig jag sjunger jätte dåligt"
"Snälla?" sa han med sin puppyface
"Fine"
Jag började spela låten och sjunga med. När jag hade spelat klart så kollade Justin chockat på mig. Var det verkligen så dåligt?


"It's not nice to lie"

"Du är ju hur bra som hellst" sa han efter några sekunder
"Det är fult att ljuga Justin" log jag och kollade ner
"Ha-ha du är hur bra som hellst Alicia, dölj det inte utan vissa det"
Jag sa ingenting utan log bara.


Postat av: Anonym

SKIIIIIIIIIIIIIITT BRAA duu e fett gryyym

2011-09-01 @ 15:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: