Chapter 20 - "Bieber Fever"

Justin la sin arm runt om mig medans vi kollade på filmen i min säng. Gud vad jag gillar killen...


 



När filmen var slut så märkte jag att Justin sov.Jag tog bort armen han hade runt om mig och tog bort täcket från min säng. Jag gick till badrummet och borstade tänderna sen så gick jag till gästrummet för att sova.

"God morgon" sa jag när jag gick till mitt rum
"God morgon" mumlade Justin och gnuggade sina ögon
"Hur mycket är klockan?" frågade han
"Hon är kvart över åtta"
"Okej"
"Kom hit" mumlade han och sträckte ut sina armar
Justin lekte med mitt hår medans jag lyssnade på hans hjärtslag. Ska jag erkänna så var det mitt favorit ljud. Jag skulle kunna ligga här och lyssna på hans hjärtslag hur länge som hellst men det kan jag inte.

"Jag måste gå nu" sa jag
"När kommer du hem?"
"Slutar klockan 16:00"
 
Han sa ingenting utan reste sig upp och kysste mig inte för hårt men inte för försiktigt.

"Syns efter skolan" sa jag och greppade tag i min väska
"Jag kan skjutsa dig" sa Justin och log



"Det gör inget jag kan ta min skateboard" sa jag och gav honom ett leende
"Nepp jag skjutsar dig"
"Men"
"Inga men" sa han och gick till badrummet

10 minuter senare var vi i Justins bil som förövrigt var en Range Rover alltså min dröm bil.
Hela vägen till skolan så pratade vi om allt möjligt.

"Du ska svänga in här" sa jag och pekade åt höger
"Syns senare" sa jag
Jag klev ut från bilen och det gjorde han också.



"Jag ska bara följa med dig till dörr öppningen" sa han och tog tag i min hand
Hur gullig får man vara egentligen?
"Hej då" sa han och kysste mig
"Hej då" sa jag och gick in


"Så jag såg en Range Rover utanför skolan vet du vems det är?" frågade Jasmin och skratta
"Det är Justins" sa jag och kastade in väskan i skåpet
"Skjutsade han dig hit?"
"Mm"
"Kom nu vi börjar om 2 minuter" sa jag och tog fysik böckerna


"Hej" sa jag till Justin när vi hade slutat för dagen. Justin hade kommit för att skjutsa mig hem.
"Hej" sa han och gav mig en kram först men sen en kyss.
"Vart ska vi frågade jag?" när jag såg att Justin inte åkte mot mitt hus
"Överraskning"

Hela vägen till "överraskningen" så sjöng vi låtarna som kom på radion.



"Jag älskar den här låten" sa jag när "Grenade" med Bruno Mars spelades
Justin höjde volymen och vi båda sjöng med fast Justin med en falsk och riktigt hög röst, själv kunde jag inte ens andas för jag skrattade för mycket.
Ingen annan kille hade fått mig på så bra humör så snabbt som Justin. Han hade väll nått speciellt, kanske han hade gavt mig sjukdomen som Amanda och Moa sa att de hade, Bieber Fever...



Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: