Chapter 11 - "It´s A Miracle"

"Haha ta det lungt"
"Vi ska försöka" sa Moa



"Alicia" hörrde jag Amanda skrika och banka på min dörr dagen efter. Jag gick upp från sängen och öppnade dörren och gnuggade ögonen för att kunna se bättre.
"Vad vill du?" mumlade jag och gäspade
"Vakna"
"Jag är redan uppe idiot" muttrade jag
"Bra tåget går om 4 timmar" sa Amanda och gav mig ett leende
"4 timmar!?" utbrast jag
"Varför väkte du mig så tidigt?"
"För att du ska hinna bli klar"
"Det tar en halv timme för mig att bli klar"
"Jaja du är ändå upp nu"


"Är du klar?" frågade Moa och kom in genom dörren och bakom sig hade hon Amanda
"Ja det är jag" och koncentrerade mig på spelet
"Spelar du fifa igen?" frågade Moa
"Mm"
"Du är fotfarande nörd"
"Och det är fotfarande inte roligt"

Jag hörrde hur de knackade på dörren
"Jag öppnar" skrek Amanda
Själv svarade jag inte för att jag var så koncentrerad på spelet.
Plötsligt kände jag ett par händer över mina ögon.
"Gissa vem" hörrde jag världens finaste röst säga.
Jag log inombord bara av att höra honom.



"Bono" sa jag och skrattade
"Ha-Ha" sa Justin och jag vände mig om
"Det var det jag trodde att du skulle önska"
"För 2 veckor sen så ja men inte längre" sa jag och log
Justin log stort och kysste mig sedan ömt och försiktigt.

"Naww" hörrde vi både Amanda och Moa säga
"Lever ni fortfarande?" frågade jag chockat
"Haha" svarde Moa komiskt
"Vad menar du?" frågade Amanda och rynkade på ögonbrynen
"Jag menar att ni är i samma rum som självaste Justin Bieber och ni lever fortfarande det är ett mirakel" sa jag och Amanda reagerade direkt.
"OMB jag tänkte inte på det" skrek Amanda
"Det är bättre att du inte gör det...mycket bättre"



Hinner inte skriva längre. Men ni kommer att få en till idag(:


Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: