Chapter 12 - "Last Meeting For This Time"

"OMB jag tänkte inte på det" skrek Amanda
"Det är bättre att du inte gör det...mycket bättre"



"Jag visste inte att du spelar fifa" sa Justin och log
"Well det är mycket saker du inte vet om mig"
"Hon är nörd" sa Moa och himlade med ögonen
Amanda stog bara där och dagdrömmde, man såg det på henne för hon var inte en som kunde gömma när hon dagdrömmde speciellt om Justin.

"Jorden anropar Amanda" sa jag och viftade mina händer framför hennes ögon
"Jag är här" sa Amanda drömmande och kollade på Justin
"Jo jag ser det" sa jag och himlade med ögonen sedan så skrattade jag
"Vi spelar fifa" sa Justin och tog en annan kontroll



"Jag van jag vann" skrek jag och skrattade
"Du hade bara tur" muttrade Justin
"Naww nån är visst ledsen"
"Vi kör igen" sa Justin
"Visst"

Efter 3 omgångar där jag hade segrat alla så gav Justin upp.
"Tjejer ska inte vara bra på sånt" muttrade Justin
"Ha-Ha"
"Vi måste gå nu" sa Moa


"Okey"


"Okej" sa jag och kollade ner.
Jag kollade på Justin som kollade på mig och jag såg hur ledsen han var fast han inte vissade det.

10 minuter senare så satt Amanda,Moa,Justin och jag i Justins bild. Han hade protosterat att skjutsa oss och jag hade inte problem med det, inte Amanda och Moa heller förståss.



Justin,Amanda och Moa pratade och skrattade i bilen medans jag kollade ut genom fönstret.



 Jag tänkte på Justin, hur han hade kommit in i mitt liv och vad han än hade gjort så hade han fått mig på fall. Jag trodde aldrig att det skulle hända.
Jag kollade på när de pratade och såg hur han fick dom att skratta, jag vände mig och kollade ut igen. Jag visste inte hur det skulle fungera för vårat förehållande men det här kanske är mitt öde, hans öde och vårat öde.

"Vad tänker du på?" frågade Justin och väckte mig från mina tankar
"Inget speciellt" sa jag och gav honom ett leende.


"Nothing special"

"
Hur länge är det kvar tills tåget kommer?" frågade jag
"Den kommer om 10 minuter" svarade Amanda

10 minuter gick som 10 sekunder och vips så stog vårat tåg där. Amanda och Moa kramade Justin och sa hejdå medans jag stannade kvar.

"Alicia" mumlade Justin
"Mm" sa jag och kollade fortfarande ner
"Kolla upp på mig"
Jag gjorde som han sa och kollade upp och mina ögon möttes av hasselbruna ögon.
"Varför är du så nere?"
"Vi kommer att träffas igen"
"Justin du träffar hur snygga tjejer varje dag, jag tror inte att du kommer att vilja vara tillsammans med mig när du träffar dom"
"Du har rätt, jag kommer inte att vilja det"
I den minuter eller ska jag säga sekunden så tappade jag all hopp jag hade om oss.
"
Jag måste vara tillsammans med dig" sa han och masserade mitt kindben med sin tumme.
Mitt ansikte sprack upp i ett leende men sen kände jag att jag var tvungen att hålla emot tårarna. Jag kastade mig i Justins famn och kramade honom länge.

"Jag vill ha en kyss också" mumlade Justin mot mitt hår
Jag sa inget utan pressade mina läppar mot hans. Vi möttes i en passionerad kyss.



"Gråt inte" sa han och jag torkade bort mina tårar med tummen.
"Jag kommer att sakna dig" sa Justin
"Jag med"
"Ring mig när du är framme" sa han och jag log mot honom
"Okej" jag släppte hans hand och gick upp för trappan för att stiga på tåget.

Jag kollade på honom för sista gången...för denna gång och vinkade han vinkade tillbaka och gav mig ett stort leende.
Sen klev jag på tåget. 


Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: