Chapter 8 - "Everything Can Change"

"Men nu slutar vi prata om Bieber" sa jag och gick mot badrummet. Jag kunde knappt fatta själv att jag hade fallit för Justin och inte vilken Justin som hellst utan Justin Bieber

"Vad ska vi göra" frågade jag Justin
"Vi gå ner till stranden"



"Någon verkar gilla stranden" sa jag och flina


"Vi badar" sa han
"Sure"



"Heey Justin mitt huvud är här uppe" sa jag
"Öhm jo jag vet ehhm" sa Justin lite generad

"Justin sluta sluta" skrek jag samtidigt som jag skrattade
"Säg att jag är bäst" skrattade han tillbaka
"Aldrig"



Han tog tag i min midja.
"Hahaha okej jag ger mig du är bäst" sa jag skrattande
"Jag vet" sa han med en divig röst
"Haha" sa jag och gick mot våran handdukar.



"Jag ska gå och köpa en dricka vill du ha nått?" frågade jag
"Ne de bra"

2 minuter senare kom jag tillbaka med en cola i handen.



"Så vad ska vi göra" frågade jag och tog en klunk från min cola
"Kom" sa han och tog tag i min hand
"Lägg dig i sanden" sa han
"Varför?"
"Jag ska göra en grej"
"Okej" sa jag och la mig i sanden



Justin gick mot havet och hämtade snäckor.
"Vad ska du göra med snäckor?" frågade jag
"Jag ska göra en ritning av dig fast med snäckor" sa han och log

Jag kollade fascinerande på honom medans han gjorde det.



"Jag ska ta en bild" sa han och tog upp sin Iphone
"Få se" sa jag efter han hade tagit bilden
"Fint" mumlade jag
Justin räckte sin hand och jag tog tag i den för att komma upp.
"Tack"
Han sa inget utan log med sitt fina leende. Jag och Justin gick vid stranden ingen sa nånting. Det var knappt några kvar på stranden så det var tyst. Hur kan detta hända tänkte jag för mig själv. För en vecka sedan hatade jag Justin Bieber och nu går jag och han vid strand kanten.

"Vad tänker du på?" frågade han mjukt
"Hur allt detta hände" sa jag och det var sant
"Vad menar du?" frågade han och rynkade på sina ögonbryn



"Jag menar för en vecka sedan hatade jag och nu går jag vid en strand kant med dig" sa jag och log
"Allting kan förändras" sa Justin
"Jag märker det" mumlade jag
"Men om du hatade mig varför kom du då till MeetGreet?" frågade han
"Jag var där med mina vänner för att de inte har så bra engelska och jag har" sa jag
"Jag är glad för att du gjorde det"
"Vet du en sak jag trodde aldrig att jag skulle säga detta men jag är också glad för att jag gjorde det" sa jag och stannade
Han kollade in i mina ögon med sina fina hasselbruna ögon och tog tag i mitt huvud i sina händer och närmade sitt huvud mot mitt.

"Justin" hörrde vi någon skrika och Justin kollade bak. Det var hon, hon som Amanda hataden, hon som Moa hatade, hon som heter Jasmine Villegas.





Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-08-20 @ 18:51:31
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: sofia

jag förstår inte, ser hon ut som miley cyrus eller selena gomez?

2011-08-21 @ 19:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: