Chapter 13 - "I Love My Friends"

Jag kollade på honom för sista gången...för denna gång och vinkade han vinkade tillbaka och gav mig ett stort leende.
Sen klev jag på tåget.



Vägen hem var det både tårar och skratt. Tårar för Justin och skratt för hur mina vänner fick mig på så bra humör även om jag var ledsen.

"Åhh det är skola imorgon" muttrade Amanda
"Nä är det sant?" sa jag med en ironisk röst och vi alla tre börja skratta
"Men det är lite kvar till skolavslutningen" sa Moa
"Lite det är ju fan nästan 3 veckor kvar" muttrade jag


3 Timmar senare klev vi av tåget i Bollnäs och möttes av Gabriella, Jasmin och Sanna.
"Heeeeeeeeej" skrek Sanna och kramade mig
"Kkkaann i.n.t.e an.da.s" sa jag
"Oj förlåt haha" sa hon och släppte taget om mig
Efter att ha haft "kram kalas" med dom så åkte Moa och Amanda hem och jag, Jasmin, Gabriella och Sanna började gå mot mitt hus.

"Varför så nere?" frågade Gabriella
"Inget" mumlade jag och kollade ner



Jag försökte att hålla emot tårarna och det gick en stund sen så brast jag ut i gråt.
"Men gumman vad har hänt?" frågade Jasmine och stannade likaså Gabriella och Sanna. Vi satte oss på en bänk och jag började berätta allt från meet&greet till slutet. Efter att ha pratat klart så kollade jag på dom och alla satt chockat och kollade på mig, Jasmin med öppen mun.

"Stäng munnen Jasmine" sa jag och små skrattade
"Ehm oj haha" sa hon
"Men hur?" frågade Jasmine
"Jag menar att du hatade honom och nu är ni typ tillsamamans eller ni är tillsammans"
Jag log bara av att höra att jag var tillsammans med honom.

"Men hur vet du att det kommer att fungera?" frågade Sanna
"Jag menar alltså du bor här och han turneérar mycket och bor i USA och Canada"
"Jag vet men vi får hellt enkelt göra så att det fungerar" sa jag och rykte på axlarna



"Okej nu vill jag gå och köpa glass" sa Gabriella
Vi alla gick på glasskiosken och påvägen dit pratade vi om allting mellan himmel och jord.
Jag älskar mina vänner.


Hinner inte skriva längre ni får en till senare.
                  



Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: