Chapter 36 - "A Day With The Biebs"

"Bitch" mumlade jag till mig själv


Dagarna rullade på och det enda vi gjorde var att dansa, sjunga och återigen dansa och sjunga. Jag hade knappt tid att prata med Justin under denna vecka hade vi pratat i unegfär 2 minuter sen var jag tvungen att gå.



"Vad är det som händer där?" pekade jag mot folkmassan
"Ingen anning" svarade Summer och tog på sig sin kofta efter danslektionen
"Jaja vem bryr sig, kom vi går" sa jag och vi båda skrattade

"Alicia" hörrde jag någon ropa. Jag kände genast igen rösten, rösten som fick mig alltid att le, rösten som alltid fick mig att smälta, rösten som tillhör Justin Bieber.
"Justin?" frågade jag och väntde mig om "Vad gör du här?" frågade jag och kollade på honom och alla som stog runt om oss, det var en obehaglig tystnade medans folk väntade på att vi skulle säga nånting
"Bara för att inte du och jag har haft tid att vara tillsammans så tänkte jag att jag kunde överraska dig" sa han med ett bussigt leende
"Får du vara här?" frågade jag och tog ett steg närmare honom
"Vem har sakt att jag ska vara här?"
"Vad menar du?"
"Jag och du ska spendera lite tid tillsammans så du är ledig resten av dagen" sa han och mitt ansikte sprack upp i ett leende

*



"J..B.. hjärta... A..W.." säger Justin samtidigt som han ristar in våra initialer i trädet medans jag ler
"Så nu är det officiellt att du och jag förevigt" säger han och ler medans jag höjer ögonbrynen
"Så om man ristar in varandras initialer i ett träd så är det officiellt?" frågar jag skrattande. Han ler och nickar. Jag kollar ner mot där han har ristat in J.B ♥ A.W 4Ever och sedan så pressade jag mina läppar mot hans.



"Vad skriver du?" frågade jag medans Justin skrev på mina Converse
"Forever" svarade han och kollade upp på mig
"Justin hur gjorde du så att jag kunde få ledigt från RockCamp?" frågade jag och log



"The Biebs can everything" sa han med en divig röst och jag brast ut i skratt
"Haha vi säger väll så" sa jag och blinkade med ena ögat
"Kom" sa han och tog tag i min hand

"Du verkar gilla stranden väldigt mycket" sa jag medans vi gick strand kanten hand i hand
"Det här är faktiskt det stället jag kommer till när jag behöver tänka"
"Det är vackert här" sa jag medans jag sparkade på en sten
"Inte vackrare än dig" sa han och stannade
Solen var påväg ner och jag stog här med världens finaste kille.
"Sluta ge mig komplimanger, jag rodnar bara" sa jag och han log
"Du är så söt när du rodnar"
"Sluta" sa jag och skratta



Han la sina händer runt mitt huvud och pressade sina läppar mot mina. Kyssen var mer kärleksfull och ivrigare än dom andra kyssarna.
"Jag älskar dig" mumlade han mot mina läppar
"Jag älskar dig också" mumlade jag mot hans läppar

"Alicia när tänkte du berätta att du fick hat mejl av mina fans?" frågade Justin medans vi gick hand i hand.
Shit jag hade fått väldigt mycket hat mejl av Justins fans på sistone efter att de har sett bilder på mig och han ute på stan hand i hand och andra bilder också. Men jag hade inte sakt nånting till honom bara för att jag visste att han skulle bli ledsen.



Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: