Chapter 68 - "This Is Who I´m"

Jag tänkte på allt som hade hänt idag, jag kan forfarande inte förstå att det var Justins armar som låg runt min midja. Det var som en dröm och om det var en dröm så vill jag inte vakna. Inte nu, inte imorgon, aldrig.

"Godmorgon beautiful" sa Justin med sin sexiga morgon röst dagen efter när jag vaknade. Där log han med sin gulliga morgon hår och log.
"Morning sexy" sa jag och log.
Han drog mig närmre sig och kysste mig.
"Du vet väll att jag älskar dig mer än allt annat? frågade han ochh jag fnissade.
"Tyvär kan inte jag säga samma sak" sa jag och han gapade.
"Säg det där igen" sa han och försökte att kittla mig, men han fick ingen reaktion "Just ja du är ju inte kittlig" sa han och suckade. Jag skrattade och kysste honom.
"Jag skojar bara, jag älskar dig också mer än allt annat" sa jag och hon log "Upp och hoppa nu, vi har en hel dag framför oss, men först såg måste jag duscha" sa jag och ställde mig upp.
"Du vet man sparar mer på vatten om man duschar samtidigt" log han och ställde sig upp
"In you´r dreams Bieber" sa jag och stängde badrums dörren.
*
"Vilken ska jag använda? frågade jag Justin när jag stog med en handduk runt kroppen och höll upp två linnen, ett svart och ett vit
"Den svarta" sa han och jag lämnade den vita på sängen.
Jag gick in till badrummet igen och byte om till ett par shorts och ett linne. Jag tog även några ringar och sminkade mig.
"Varför har du så mycket svart smink runt ögonen?" frågade Justin när jag kom ut från badrummet.
"Varför undrar du?" frågade jag
"Jag tycker att du är mycket finare utan så mycket smink" sa han och log
"Men det här är den jag är, du väljer om du vill vara tillsammans med mig såhär som jag ser ut eller så kan du dra åt helvete" sa jag och han kollade chockat på mig.
"Jag menar inte så, jag älskar dig precis så som du är men utan så mycket svart smink runt ögonen skulle man se din inre skönhet" sa jag och placerade sina händer runt mina kinder.
"Okej slute prata som Shackspeare, jag hatar shackspeare" sa jag och han skrattade
"Du hatar allt med kärlek, det vet jag redan" sa han och jag log
"Bra" sa jag och pussade honom på kinden "Kom vi går nu" sa jag och tog min väska
"Wow du har börjat använda väska" sa Justin "Nånting nytt är det iallafall med dig" sa han och skratta.
"Håll tyst Bieber" sa jag och boxade honom på armen.
*
"Nej nej serriöst Justin snälla" sa jag och viftade med armarna när Justin bar upp men och slängde mig i vattnet. Efter att ha gått runt i stan ett tag så bestämmde vi oss att gå ner till stranden "Du ska få för det där" sa jag medans jag gick upp från vattnet och satte mig på sanden.
"Erkänn att det var kul" sa Justin och satte sig bredvid mig
"Nej" sa och ställde mig upp
"Men en kyss kanske får dig att ändra på humöret" sa han och lutade sig mot mig
"Maybe"
"Kanske det" sa jag och lutade mig mot honom. Men det som inte Justin märkte var att jag hade min colaburk i handen, så när Justins läppar snuddade mina så hällde jag allting över honom. Justin skrek till och jag ställde mig upp. Jag började springa och Justin gjorde samma sak.
"Du ska få för det där Alicia" skrek han och sprang efter mig. Efter ett tag så kände jag två armar runt min mage.
"Erkänn att det var kul" skrattade jag och försökte att få andan tillbaka
"Vi måste byta om till andra kläder" viskade han i mitt öra och pussade mig på kinden
"Det har du rätt i, mina kläder är blöta från topp till tå och dina är det" sa jag och ruffsade till hans hår "Men först så ska jag köpa glass" sa jag och gick emot glasskiosken.
"Jag fattar inte, hur fan kan du få plats med så mycket mat i den där lilla kroppen?" frågade han och jag log
"Är man bäst så är man" sa jag och rykte på axlarna
"Det tror du, va?" frågade han och log
"Jag tror inte, utan jag vet det" sa jag och skrattade. Han skrattade och kysste mig "Jag måste köpa glassen nu" sa jag efter kyssen.
*
"Det står om oss överallt" suckade jag och stängde av TV´n
"Jag vet" sa han och satte sig bredvid mig i soffan
"Mina vänner från Kanada kommer hit imorgon" sa han och log stort
"Aww du verkar så glad över att de ska komma" sa jag och log
"Det är jag, jag har inte träffat dem på så länge" sa han
"Så vilken tid kommer dem?"
"Klockan kvart över två landar deras flygplan"
"Okej"
"Om du vill så får du följa med" sa han och log
"Visst" sa jag och log "Stannar du kvar här över natten?" frågade jag och han log
"Om du vill" sa han och jag fnissade
"Du vet att vill" sa jag och han log

Postat av: Anonym

Meeer;)

2012-05-02 @ 19:10:48
Postat av: cherry

as bra mer<3

2012-05-06 @ 22:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: