Chapter 65 - "You Again?" - Part 2

"Vad skrattar du åt?" fågade Summer
"Din blick när Justin sa hej till dig" sa jag och försökte andas.
3 månader senare.
"Så hur känns det att dit album har blivit så stort på så kort tid?" frågade Ellen. Det hade gått 2 månader sen mitt första album kom ut och nu ligger den etta på bilboards lista och här sitter jag och blir intervjuad av Ellen Degenerse.
"Det känns rikitgt bra" sa jag och skratta
"Låterna är väldig djupa, handlar de om någon eller några?"
"Låtarna har jag skrivit själv och handlar om en person som bröt mitt hjärta. Den presonen som gjordet det betyde jätte mycket för mig och jag vet att låtarna hjälper många andra tjejer som har gått igenom eller går igenom den situationen jag har gått igenom" sa jag och log
"Det tror jag" sa Ellen och publiken klappade "Så kan vi få höra en låt från ditt album?" frågade Ellen efter att intervjun nästan var slut.
"Visst" sa jag och ställde mig upp.
I guess now you can´t deny, it was never meant to be. So wrong all the time, I just couldn´t se. But how it all fell down, and I didn´t say a thing. I actes like i was okey but inside I were killed. I guess now it´s just ourtime, to wave and say goodbye. Så började min senaste singel och låten heter "Let go".
"Tack Alicia för att du kom idag" sa Ellen när låten var slut
"Tack för att jag fick komma" sa jag och log
*
"Du var bäst där ute" sa Summer när vi var påväg hem från Ellen
"Tack" sa jag och log
"Har Bieber ringt dig nångång efter starbucks?" frågade Summer
"Nej" sa jag och skakade på huvudet
"När kommer Gabriella, Jasmin och Sanna hit?" frågade Summer
"Imorgon" sa jag och log stort. Jag hade inte träffat mina närmaste vänner på 4 månader men nu så skulle de komma till Los Angeles.
"Jag har saknat dom" sa Summer
"Jag med" sa jag och log. Tanken på att jag skulle spenderar 2 veckor med mina närmaste vänner kändes underbart.
"Glass?" frågade Summer när vi gick förbi en glasstånd
"Alltid" sa jag och vi båda skratta
"Chokolad som vanligt" sa Summer och pekade på min glass medans vi satt på en bänk och åt våran glass.
"Jordgubb som vanligt" sa jag och pekade på hennes glass.
"Kolla vem som kommer" sa Summer och pekade på Justin som gick åt vårat håll
"Oh gash" mumlade jag
"Hej tjejer" sa Justin när han var framme vid oss
"Hej" sa Summer och log
"Inget hej ifrån dig, Alicia?" frågade Justin och kollade på mig
"Känner jag dig?" frågade jag och kollade rakt in i Justins ögon
"Kom igen Alicia du kan inte vara arg på förevigt" sa han och log
"Jag känner dig fortfarande inte" sa jag och viftade med min hand
"Så du menar att vi kan starta på nytt?" frågade "Hej jag är Justin" sa han och sträckte ut sin hand före jag hann att svara.
"Hej jag är tjejen som inte vill ha sitt hjärta krossat igen" sa jag och skakade hans hand med en mördarblick.
Justin stelnade till,svalde hårt och kollade ner. Sen så mötte han min blick.
"Jag lämnar er ensamma" sa Summer och lämnade mig med Justin
"Jag vet att jag krossade ditt hjärta, jag vet att jag var världens sämsta pojkvän, jag vet att det vi hade inte kommer att komma tillbaka, vilket är mitt högsta dröm just nu men snälla Alicia kan vi inte börja igen, starta på någon nytt?" frågade han och tog tag i mina händer. Jag kollade in i hans ögon och såg hur mycket hopp han hade men även rädsla.
"Justin som du sa, det vi hade kommer aldrig att komma tillbka" sa jag och svalde hårt "Men vi kan inte börja på något nytt, jag kan inte" sa jag och släppte hans händer. Justin stelnade till och jag såg att det var svårt för honom att andas.
"Justin mår du bra?" frågade jag
"Ja det gör jag" sa han med en skakig röst "Ska du bara ge upp för oss så lätt?" sa han och nu var inte hans blick med hopp utan det såg ut som att nånting hade gjort honom galen, precis som när han hade pressat mig mot tegelväggen.
"Justin du gav upp för oss lätt!" röt jag "Det var du som gjorde slut med mig och sa att du skulle ut på turneé även om jag sa att vi skulle hålla ihop" sa jag och ställde mig upp "Hej då Justin" sa jag och ställde mig upp.
"Spring som du alltid gör!" röt Justin när jag var påväg mot Summer.
"Vad menar du?" frågade jag och gick emot Justin igen "Justin vi båda vet att det tog slut pågrund av dig" sa jag. Justin sa ingenting utan tog tag i min arm och drog mig närmre honom. Sekunden senare pressade han sina läppar mot mina.

Postat av: Anonym

OMB! Snälla en till idag!!!

2012-03-08 @ 13:23:44
Postat av: Mia

Meeeeer

2012-03-09 @ 17:45:39
Postat av: Amanda

Awesome! meeeer<3:)

2012-03-11 @ 00:46:30
Postat av: Medina

Meeeeeeer snälla mer jag älskar din novellblogg ärligt jag älskar den :) meeeeerrrrrr

2012-03-18 @ 22:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: