Chapter 69 - "Chaz And Ryan"

"Om du vill så får du följa med" sa han och log
"Visst" sa jag och log "Stannar du kvar här över natten?" frågade jag och han log
"Om du vill" sa han och jag fnissade
"Du vet att vill" sa jag och han log

"Så vilken tid landar deras plan?" frågade jag igen
"Jag har sakt det fyra gånger Alicia, klockan kvart över två" skrattade Justin medans vi körde mor flygplatsen
"Men jag glömmer bort hela tiden" sa jag och han tog tag i min hand
När vi var framme så stog det massor med fotografer utanför och väntade på oss.
"Jag tror att vi måste göra det officiellt nu, alltså utan att de tar bilder på oss i smyg, som de gjorde på stranden" sa Justin och kollade på mig
"Ja" sa jag kort och gick ut ut bilen
Justin stog snabbt bredvid mig och tog tag i min hand.
Är ni tillsammans?
Hur länge har ni varit det?
Justin vad gör i här, ska ni åka någonstan?
Varför gjorde ni slut förra gången?
Och massor med andra frågor.
*
"Chaz! Ryan!" skrek Justin när två killar kom ut till en av de stolparna jag och Justin stog. Både var långa men en var lite längre och hade brunt hår, den andra hade också brunt hår men lite ljusare och blåa ögon.
"Justin!" skrek de också och kramade honom.
"Så vem är den här snyggingen?" frågade den blå ögda killen
"Ryan försök inte, det är min flickvän" sa Justin och kramde mig bak i från
"Ryan" sa han och sträckte ut sin hand
"Alicia" sa jag och skakade hans hand
"Chaz" sa den andra och vi gjorde sammma sak så som jag gjorde med Ryan.
*
"Så hur länge har du och Justin varit tillsammans?" frågade Ryan när vi satt på soffan i Justins vardagsrum
"Vi var tillsammans förr, du vet när jag var på RockCamp, Alicia vann ju men sen så gjorde vi slut" sa Justin och jag fortsatte
"Men vi blev tillsammans nu igen och har varit det i 3 dagar nu" sa jag och log
"Coolt" sa Chaz och log
Vi satt inne nästan hela dagen ända till att Chaz sa att han var hungrig.
"Vi beställer pizza" sa Justin och drog upp sin mobil från fickan
"Så vad ska ni ha?" frågade han och de svarade
"Alicia?" frågade han och jag skakade på huvudet
"Jag måste åka tillbaka till hotellet nu" sa jag och ställde mig upp "Det var kul att träffa er killar" sa jag och krama dem
"Varför ska du åka nu, sov över här istället" sa Justin
"Jag måste för att jag har många intervjuer imorgon och en konser, så jag måste tillbaka till hotellet för att kolla igenom schemat och så måste ska jag och Oliver repa lite på hotell rummet"
"Oliver, din gitarrist?" frågade Justin och höjde på ena ögonbrynnet
"Ja, Oliver min gitarrist" skrattade jag och gick fram till Justin "Syns imorgon" sa jag och kysste honom
"Jag skjutsar dig" sa han
"Det behövs inte, pappa kan komma" sa jag och satte på mig skorna
"Men jag vill" sa Justin och tog på sig sin jacka
"Om du vill det så" sa jag och log
"Jag kommer tillbaka snart killar och då köper jag pizza på vägen hem" sa Justin och killarna nickade.
*
"Jag älskar dig" mumlade Justin mot mina läppar när vi var framme vid hotell dörren
"Jag älskar dig också" sa jag och log
"Jag kommer att sakna dig" sa han och jag kysste honom igen
"Samma här, men vi syns imorgon" sa jag och öppnade bil dörren
Jag vinkade till honom och gick sedan in i hotellet.
*
Justins perspektiv
"Du älskar henne mycket, visst?" frågade Ryan efter att vi hade ätit upp
"Ja det gör jag" sa jag och log
"Hon älskar också dig" sa Chaz "Jag såg det i hennes ögon"
"Sen när började du förstå att någon älskade någon annan genom att kolla in i deras ögon?" frågade Ryan och skrattade
"Håll käften Ryan, bara för att jag inte är smart i skolan betyder det inte att jag inte är smart utanför skolan" sa Chaz och gjorde en diva rörelse med handen, som fick både mig och Ryan att gapskratta.
"Jag har saknat er" sa jag och log
"Vi har också saknat dig, buddy" sa Ryan och Chaz nickade
"Så har ni tänkt på att gifta er snart?" frågade Chaz
"Hon är 16 år Chaz" sa jag och Ryan skakade på huvudet
"Är du säker på att du är smart utanför skolan, för det verkar inte som det" sa Ryan
"Men jag frågade bara, hon älskar honom och han älskar henne, så varför inte?" frågade Chaz
"Chaz har rätt, men vi måste vänta" sa jag "Jag menar inte att jag inte vill gifta mig med henne, jag hade kunnat gjort det just nu, men Alicia är för liten för giftemål" sa jag och log
"Har din mamma träffat henne?" frågade Ryan
"Inte efter vi blev tillsammans den här gången, men hon har träffat henne förr" sa jag och tog en klunk från min dricka
"Så vad tycker hon om henne?" frågade Ryan
"Hon gillar henne" sa jag och log "Och Alicia gillar min mamma, de kommer bra överrens" sa jag och kollade på klockan.
"Killar vi måste sova nu, jag måste kliva upp tidigt imorgon" sa jag och ställde mig upp.
*
"Jag saknar dig" skrev jag till Alicia när jag satt i sängen
"Jag saknar dig också"
"Jag pratade med din pappa, jag ska följa med dig när du åker på radiointervjun klockan nio" skrev jag
"Serriöst? Tack, jag äslkar dig" skrev hon tillbaka och jag log stort
"Anything for my dreamgirl, sov nu du ska kliva upp tidigt imorgon"
"Godnatt"
"Godnat beautiful"

Postat av: Mia

Meeeeeer<3

2012-06-11 @ 09:31:43
Postat av: Sara

AWESOME :D meeeeeeeer <3333333

2012-06-11 @ 10:32:02
Postat av: sandra

meeeeeeeeeeeeeeeeeeer:d

2012-06-15 @ 22:16:56
Postat av: Linnea

RIKTIGT bra skrivet !

helt awesome !

meeeeeeeeeeeeeeeeer ! (:

2012-06-17 @ 18:44:51
Postat av: amanda

Håller med Linnea, meeeeeer!;)

2012-06-19 @ 21:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: