Chapter 65 - "You Again?" - Part 1

"Well, då blir det tråkigt för dig, för nu ska vi shoppa" skattade hon och tog tag i min hand. Jag suckade men följde efter henne. Summer var fortfarande den Summer som jag älskade.

"Jag har jätte ont i fötterna" sa jag när jag och Summer satte oss på en av stolarna inne i starbucks
"Jag med" sa Summer och log
"Det var ditt fel, du gick in i butikerna men kom aldrig ut igen" sa jag och Summer skratta
"Okej, jag har inte pratat om det under hela shoppingen men nu måste jag göra det" sa Summer och jag rynkade på ögonbrynen
"Vadå?" frågade jag och tog en klunk av min latte
"Bieber" sa hon och gav mig en seriös blick. Jag suckade och kollade ner. "Tro inte att du kan komma undan med en suck" sa hon och jag kollade upp igen.
"Jag träffade honom idag" mumlade jag och Summer gapade
"Du skojar" sa hon "Träffade du Justin Bieber idag?" sa hon med en hög ton
"Schh, folk hör" sa jag och hon log
"OMG" sa hon och skrattade "Är ni tillsammans igen?" frågade hon och jag skakade på huvudet
"Jag har fortfarande inte förlåtit honom sen han gjorde slut med mig sist och han är tillsammans med Brooke" sa jag ganska tyst.
"Jag vet att Justin älskar dig fortfarande" sa Summer och jag fnös till
"Det gör han inte" sa jag och Summer log med ett busigt leende "Jag gillar inte det där leendet" sa jag och gjorde en gest med handen.
"Kolla vem som kommer in" sa Summer och hade blicken emot dörren. Jag kollade bak och såg först en stor mörkhyad man, Kenny och sen Justin.
"Kom vi går Summer" sa jag och ställde mig upp
"Varför?" frågade hon och tog tag  sin väska. Jag gav henne en blick och hon blev tyst.
"Hej tjejer" hörde jag Kenny säga bakom mig och Summer. Vi vände oss om och kollade på Kenny.
"Hej Kenny" sa jag och Summer i kör
"Det var länge sen man såg er sist" sa hon och log
"Yes it was"
"Ja det var det" sa jag och log emot honom
"Hej Summer" sa Justin som hade ställt sig bredvid Kenny nu
"Hej" sa Summer med en konstig röst som gjorde så att jag kunde brista ut i skratt i vilken sekund som helst.
"Så vad gör du här Summer?" frågade Justin och kollade på mig
"Vad gör man i starbucks?" frågade Summer med en kaxig ton "Men vi måste gå nu, trevligt att träffas" sa Summer och drog i min arm. När vi kom ut från Starbucks brast jag ut i skratt.
"Vad skrattar du åt?" fågade Summer
"Din blick när Justin sa hej till dig" sa jag och försökte andas

Hinner inte skriva längre. Ni får del 2 en annan dag.

Postat av: Sara

jätte bra<3

2012-02-25 @ 22:01:49
Postat av: linnea

mer<3 jätte bra;)

2012-02-28 @ 20:02:01
Postat av: B

Kommer nästa snart?

2012-02-29 @ 17:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: