Chapter 22 - "Pancakes"

Mitt skratt smittade väll till honom och nu skrattade vi båda.
Att killen kan få mig skratta för ingenting"Jag åker hem imorgon" sa Justin när vi log i min säng och jag i Justins famn medans Justin lekte med mitt hår. Jag stelnade till, vad tänkte jag med att han skulle vara med mig hela tiden?
"Ska du inte säga nånting?" mumlade Justin
"Det finns ingenting att säga" mumlade jag tillbaka. Och ja det var sant för vad skulle jag säga så att han skulle vara kvar med mig? Ingenting
"
Jag kommer och hälsar på när jag kan"
"Jag får ju sommarlov snart så jag kan ju också komma, om du vill" sa jag och jag såg hur Justin fick ett leende på läpparna.
"De klart jag vill" sa Justin och pussade mig på huvudet.


"Vakna" hörrde jag någon säga. Eftersom jag var så trött så orkade jag inte koncentrera om vems röst det var.
"Käften" mumlade jag och vände mitt huvud. Jag hörrde att någon skratta och då började min hjärna hjälpa till det var Justins skratt. Jag vände huvudet mot Justins håll och öppnade ögonen.
"Är du alltid på dålig humör på morgonen" sa Justin och skratta



"För det mesta" mumlade jag och och gav honom ett leende
"Men nu måste du gå upp annars kommer du försent till skolan" han pussade min panna och gick ut från mitt rum. 8:03 så vissade klockan på mobilen, nej jag använder inte väckarklocka, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra. Jag gick till badrummet och tog en dusch. Jag kom ut från badrummet med en handduk runt om mig och av en mindre hade jag gjort turban runt håret.



Medans jag väntade att mitt hår skulle torka så tog jag ut kläderna jag skulle ha på mig, jag tog fram ett par shorts med USA´s flagg och ett vitt linne. Jag la kläderna på min säng och precis då hörrde jag att någon tog ner handtaget och in kom Justin. Han kollade på mig och sen så kom han fram till mig. Mitt hjärta bankade som aldrig förr varför vet jag inte, han tog tag i mitt huvud och kysste mig.

"Jag var bara tvungen" sa Justin när jag hade avslutat kyssen
"Haha okej men gå ut nu måste byta om"
"Jag kan gärna vara kvar här inne, jag menar jag får väll det eller?"
"Haha you wish" sa jag och puttade till honom litte
"Gå ut nu"

När jag gick ner till köket så hade Justin gjort pannkakor, jag hade aldrig gillar pannkakor.
"Hoppas du gillar pannkakor" sa Justin och log
"Ska jag erkänna så gör jag inte det" sa jag och Justin kollade chockat på mig
"Hur kan du inte gilla pannkakor?"
"Har aldrig gjort det"
"Men om du äter mina så kommer du att ändra dig" sa han och blinka med ena ögat
"Bara för dig"



"Ska jag erkänna så var dina pannkakor dom godaste pannkakorna jag har ätit" sa jag när vi satt i Justins bil, påväg till min skola
"The Biebs can everything" sa han och jag skrattade
"Yeah sure" sa jag och skratta


 


Postat av: gratis desgin! :)

Hejhej! :)

vill du att jag ska göra din blogg lite snyggare? ;)

med en header & massa andra saker!

om du vill ha det kontakta mig via [email protected] ! :)

2011-09-03 @ 12:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: