Chapter 31 - "LA"

"Hej" sa jag och log när jag träffade Jasmin, Sanna och Gabriella dagen efter
"Hej" sa dom i kör
Vi gick runt i stan och sen så gick vi in i en godisaffär för att köpa godis. Efter att ha köpt godis så gick vi runt och larvade oss som vanligt.


4 Dagar gick snabbt och nu var jag i Arlanda. De senaste 4 dagarna hade jag spenderat med mina vänner och min familj.
"Jag kommer att sakna dig" sa Jasmin och gjorde en gest med armarna och jag kramade henne
"Jag kommer också att sakna dig" mumlade jag mot hennes hår
Jag kramade Gabriella, Sanna, Mamma och Pappa sen så klev jag på planet.



10 timmar senare hade jag klivit av planet och var påväg till mina väskor med min favorit nalle som heter Björne i handen. När jag hade hämtat väskorna så började jag gå emot folkmassan för Justin skulle komma och hämta mig ifrån flyggplatsen.

"Gissa vem det är" hörrde jag någon säga och la sina händer över mina ögon.
"Hmm ingen anning faktiskt" sa jag och låtsades att jag inte visste vem "den" personen var
"Skit kul Alicia" sa Justin när han hade tagit bort sina händer
"Justin" sa jag och kastade mig i hans famn
"Alicia jag vill så gärna kyssa dig nu men jag kan inte för det är massa med papparazzis utanför" sa han och jag släppte honom
"Ojj okej jag tänkte inte på att du var känd haha" sa jag och log
Jag såg att en mörkhyad stor man stog bredvid Justin. Jag visste att jag hade sett honom förr men inte vart jag hade sett honom eller hur.
"Justin det är ju tjejen som dissade dig på din konsert" sa han och armbågade Justin.
"Haha det var då" sa Justin och log
Och då kom jag på vem det var, det var ju mannen jag såg på Justins konsert.
"Kenny" sa han och sträckte fram sin hand
"Alicia" sa jag och skakade hans hand
"Jag vet" sa han och jag blev chockat "Killen här pratar alltid om dig" sa han och pekade på Justin som verkade bli generad och slog till Kenny i huvudet.



"Justin Justin Justin" det var det enda vi hörrde när vi gick ut från flyggplatsen
"Vem är hon?" "Är det din flickvän?" och massa andra saker i liknande form

"Så här bor jag när jag är i LA" sa Justin när vi gick in i hans hus
"Nice" sa jag och tog av mig skorna

"Så vart vill du sova?" frågade han med ett bussigt leende "Med mig eller i gästrummet?" sa han och jag skrattade litte
"Jag vet faktiskt inte" sa jag och rykte på axlarna
"Du kanske kan ändra dig efter detta" sa han och drog mig till sig och kysste mig passionerad
"Hmm jag tror att jag väljer dig" sa jag när vi avslutade kyssen
Justin sa ingenting utan log bara.



Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: