Chapter 26 - "Just Like Another Girls?"

"Ska vi hitta på nånging?" så löd smset jag fick av Linus killen som sparkade in en boll till min balkong.
"Kan vi väll:) Vart ska vi träffas?"
"Jag är hos dig om 10 minuter"
"Great"


 
"Hej" sa jag och kramade Linus när vi träffades
"Hej" sa han när vi hade kramat klart
Vi båda skateade till rampen för att åka skateboard


"Coolt" sa Linus när jag gjorde ett hopp
"Tack" log jag
"Alicia" sa Linus "Din mobil ringer"
"Svara du" sa jag för att jag var för koncentrerad på att klara ett hopp

Ur Justins Perspektiv
När jag var framme i Stockholm så åkte jag till hotellet, lämnade väskorna och satte mig i soffan. Jag fiskade upp mobilen och ringde Alicia.
"Hallå" hörrde jag en kille säga.
"Ehhm är Alicia där?" frågade jag och föröskte kontrollera rösten
"Aa vänta" "Alicia" hörrde jag honom skrika "Du ha telefon" sa han också "Säg att jag ringer senare" sa hon tillbaka
"Heey Alicia ringer dig senare" sa han och la på. Tusen tals tankar gick runt mitt huvud, vem var han?, varför pratade inte Alicia med mig?, vad gjorde hon med honom?

Ur Alicias Perpektiv
"Hejdå" sa jag och kramade Linus när vi hade varit i rampen i över 2 timmar.
"Hej då" sa han och skejtade iväg
När jag kom hem så ringde jag Justin.

"Hallå" hörrde jag honom mumla



"Hej" sa jag "Vad gör du?" frågade jag och log
"Ingenting" svarade han kort
"Justin har det hänt nånting?" frågade jag oroligt
"Det kanske du kan svara på"
"Vad menar du?"
"Alicia jag ska fråga dig en fråga men lova att säga sanningen" sa han och jag kände hur mitt hjärta började slå mycket fortare än vanligt
"Jag lovar"
"Vem var killen som svarade din mobil när jag ringde?"
"Ha-ha var det du som ringde när Linus svarade?" sa jag och fnissade "Well Linus är en riktig bra vän till mig" sa jag och log
"Varför svarade han då din mobil?"
"För att vi var till skate rampen och jag var så koncentrerad på att klara ett hopp så jag han fick svara"
"Jaha" hörrde jag honom mumla
"Vaddåra?" "Blev du avundsjuk?" frågade jag och log
"De klart, en kille jag inte känner svara min flickväns mobil och ringer mig 2 timmar efter" sa han och jag hörrde hur han log
"Ha-ha, naww så gulligt jag älskar dig"
"Jag älskar dig också" "Men nu måste jag lägga på, har en intervju om 10 minuter" sa han
"Okej, hej då"
"Hej då sweetheart" sa han och la på

"Hej Amanda" sa jag när jag ringde henne
"Hej Alicia"
"Du vet du vilken kanal Justin ska ha intervju i?"
"MTV"
"Okej tack"

"Så Justin har du ett förehållande?" frågade intervjuaren
"Nepp I´m singel and ready to mingel" sa han och log
Okej jag kanske inte ska bli arg över en sånn sak jag menar han är Justin Bieber men att säga "I´m singel and ready to mingel?". Det känns som att jag är en av dom "mingel" tjejerna han hänger med ett tag sen så lämnar han dom och går till nästa? 

 



Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: