Chapter 58 - "Do You Remember Me?"

"Låtsas som att du inte vet" sa hon och log "Okej, okej berätta till mig senare" sa hon och gjorde en gäst med händerna. Jag skrattade åt henne och fortsatte med dansen.


"Så berätta nu" sa Summer och log
"Vad ska jag berätta?" frågade jag och tog fram kläderna att byta om till
"Vad som pågår mellan dig och Bieber" sa hon och log stort
"Ingenting händer mellan mig och Bieber" sa jag
"Vad menar du?" frågade Summer chockat "Men ni pratade med varandra och log emot varandra, betyde det ingenting?" frågade hon igen och jag skakade med huvudet
"Nej" sa jag och gick in till badrummet för att byta kläder

*

"Fyndat kläder på soptippen?" sa Brooke och skrattade
"Hellre det, än dina tajta kläder som man inte kan andas i" sa jag och log falskt. Hon sa ingenting utan vände klacken och satte sig vid ett bord med sina knähundar.
"Vart ska du?" frågade Summer efter att vi hade ätit upp våran lunch


"U Coming?"

"Jag ska till musiksalen för att träna lite till låten" sa jag och log "Hänger du med?" frågade jag och Summer skakade på huvudet
"Jag måste också träna" sa hon och log
"Okej, syns senare" sa jag och vinkade

*



"Do you remember me? All the memories of you and me? All the beutiful days we spend togheter? Was that all bullshit? So tell me now, what can I do to make you remember everything about you and me?
So many memories, so many days, so many months and everything I got is just the things in my brain. I´ve tried to forget you, but every time I turn my head I see your face, everywhere I´m I see your name.
Sjöng jag och spelade gitarr med. Jag hade flera bättre låtar men just denna låt handlar om Justin och det känns som att jag behöver få ut mina känslor genom att sjunga om mig och Justin. Jag satte mig vid pianot för att spela melodin till min låt på piano, det gick faktiskt ganska bra. Medans jag spelade på piano så fick jag en idé till en annan låt, som jag skrev ner på ett papper.

"Mår du verkligen så dåligt pågrund av mig eller handlar låten om någon annan?" frågade Justin och jag kollade bak
"När kom du hit?" frågade jag chockat och Justin som stog i dörröpningen, tog några steg närmre mig
"Du svara aldrig på min fråga" sa han och log
"Du svara aldrig på min" sa jag och la armarna i kors
"Jag fråga först" sa han och höjde på ögonbrynen
"Ja, låten handlar om dig" sa jag och jag såg att han stelnade till.


Postat av: Sara

ASBRA! :D MER! ^^

2011-11-29 @ 17:13:19
Postat av: Maja

Jätteeeeeeee bra!! Mer!:)

2011-11-29 @ 18:56:54
Postat av: Cherry

Jättebra :D <33

2011-11-29 @ 21:18:18
Postat av: Sonia :3

Var med och tävla om att bli "Blog Of The Week!" i mon blogg! :D kram :D

2011-11-30 @ 12:40:38
URL: http://soniaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: