Chapter 9 - "First kiss"


"Justin" hörrde vi någon skrika och Justin kollade bak. Det var hon, hon som Amanda hataden, hon som Moa hatade, hon som heter Jasmine Villegas.


"Jasmine!" skrek Justin och kramade henne.



Jag trodde aldrig att jag skulle säga detta eller även tänka men jag blev avundsjuk.
Jag såg hur hon kollade konstigt på mig.
"Och vem är du? Jag antar att du är en av hans fans" sa hon och bitchblicka mig,
"Bitch" mumlade jag för mig själv utan att hon hörrde
"Vad sa du?" frågade hon
"Jag är inget fan"
"Men vad gör du här då?" frågade hon mig och fixade sitt hår
"Varför bryr du dig ens?" sa jag och kolalde kallt på henne, visst jag känner inte henne men det var nånting med henne som gjorde att jag blve förbannad
"Ehhm ursäkta?" sa hon och tog upp sitt finger
"Vet du ens vem jag är?"
"Nä borde jag det" sa jag och log falskt
Jag hörrde hur hon fnös till och jag log falskt.


"Så Justin vad har hänt medans jag var borta?" frågade Jasmine och tog tag i Justins arm
"Inget speciellt" svarade han med en axelrykning
Själv gick jag bakom dom och Justin hade inte ens märkt det. Jag trodde att han var annorlunda men det var han inte. Jasmine hade kollat bak några gånger och kollat på mig, gavt mig ett falskt leende och tagit grepet om Justins arm hade blivit starkare.

"Alicia" sa Justin mjuk med ett leende
"Mm"
"Kom gå här med oss" sa Justin
Jag gick emot dom och kollade på Jasmine. Det såg ut som att hon skulle explodera i vilken sekund som hellst.
Payback bitch!


Jag och Justin pratade typ hela tiden.
"Okej nu räcker det" sa Jasmine surt


"What do you mean?"

"Vad menar du?" frågade jag
"Ni har hållit på och glömmt bort mig" sa hon en anning upprört
"Vi har inte glömmt dig jag menar det är inte alltid man ser ett monster som dig ute på gatan"
Jag såg hur Justin hållde sig för skratt.
"Skit kul" fräste Jasmine
"Det var inte det som var menningen" svarade jag med en axelrykning.


"Såg du hennes min" skrattade Justin
"Rätt åt henne"
"Jag visste inte att du var en sånn tjej"
"Vad menar du?"
"Jag menar så hårt"
"Haha Bieber jag har alltid varit en pojk-flicka"
"Serriöst"
"Så vad har du för hobbyn" frågade han
"Åka skateboard, jag går på karate, taekwondo,boxning,hockey,fotboll och basket och så spelar jag massor med instrumment" sa jag och log



"Wow"
"Du var absolut inte den jag trodde att du var" sa Justin och gav mig ett leende som man kunde smälta av.

"Kom" sa han och tog tag i min hand


"Vad vackert det är" mumlade jag
Vi hade kommit till et fält med solrosor.


"Inte vackrare än dig" mumlade Justin tillbaka

Jag började springa och Justin sprang efter mig.
Efter ett tag hann Justin ikapp mig och vi båda la oss ner i gräset flåsande.
"Det där var kul" sa Justin
"Mm" svarade jag tillbaka
Jag såg hur Justin kom närmare mig och kollade mig djupt in i mina ögon.
"Girl you make me crazy" mumlade han mot mitt ansikte
"Är det bra eller dåligt" mumlade jag tillbaka mot hans ansikte
"Jag vet inte men jag tror att det är nått bra" svarade han tillbaka
Jag log säkert som ett fån just nu men vem bryr sig?
"Vet du hur söt du är när du ler?"
"Sluta ge mig komplimanger jag blir bara generad"
"Jag älskar när du bli generad som nu"
"Sluta"
Justin kom ännu nämre mig och jag kände hur fjärilarna åktre runt som galningar,som att dom hade sett ett monster och var tvungen att fly för att rädda sig själv. Jag hann inte ens tänka klart tills jag kände Justins läppar mot mina. Det var då jag förstog att hungern mot hans läppar hade gömmt sig tills nu för nu började hungern väcka till livs. Efter några sekunder var kyssen över.

"Wow" mumlade jag
"Förlåt" viskade Justin
"Jag borde inte ha gjor det"
"Jag sa aldrig att jag inte gillade det" svarade jag och log mot honom
Han blev chockat först men sen sprack hans ansikte i ett leende och jag kände hans läppar mot mina igen.



Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: